Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym jednym z największych obiektów handlowych w Polsce – galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.
Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.