Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy Metro Properties Sp. z o. o.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy Metro Properties Sp. z  o. o.

Adrian Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR 17 centrów handlowych zarządzanych przez firmę, jak i samego Metro Properties w Polsce.

Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym jednym z największych obiektów handlowych w Polsce - galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.

Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij