„Czas na Kinder Bueno rozpieszczanie” – nowa loteria Kinder Bueno

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Czas na Kinder Bueno rozpieszczanie” – nowa loteria Kinder Bueno

Agencja Promo Makers, w ramach współpracy z Ferrero Polska Commercial, ruszyła z nową aktywacją promocyjną. 13 września wystartowała loteria „Czas na Kinder Bueno rozpieszczanie”.

Kinder Bueno od lat rozpieszcza swoich konsumentów, dlatego również i tym razem fakt ten został podkreślony w komunikacji. W loterii „Czas na Kinder Bueno rozpieszczanie” do wygrania ponad 2550 nagród. Kupujący promocyjne opakowania Kinder Bueno, Kinder Bueno White i Kinder Bueno Mini, z zachowanym opakowaniem, mają szansę wygrać w loterii aż 200 wyjątkowych, 4-dniowych wyjazdów pełnych przyjemności dla dwojga w polskich górach lub na naszym wybrzeżu, a także 1120 voucherów do perfumerii Douglas i 1232 zestawy produktów Kinder Bueno. 

Szczegóły i regulamin aktywacji dostępne na kinderbueno.pl.

Agencja Promo Makers odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznej, materiały kreatywne oraz organizację i prowadzenie loterii. Kampania wspierająca promocję posiada silne wsparcie marketingowe. Oprócz spotów kinowych i TV aktywacja wspierana jest materiałami POSM, szeroką kampanią w Internecie oraz OOH.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij