Kinder Bueno od lat rozpieszcza swoich konsumentów, dlatego również i tym razem fakt ten został podkreślony w komunikacji. W loterii „Czas na Kinder Bueno rozpieszczanie” do wygrania ponad 2550 nagród. Kupujący promocyjne opakowania Kinder Bueno, Kinder Bueno White i Kinder Bueno Mini, z zachowanym opakowaniem, mają szansę wygrać w loterii aż 200 wyjątkowych, 4-dniowych wyjazdów pełnych przyjemności dla dwojga w polskich górach lub na naszym wybrzeżu, a także 1120 voucherów do perfumerii Douglas i 1232 zestawy produktów Kinder Bueno.
Szczegóły i regulamin aktywacji dostępne na kinderbueno.pl.
Zobacz również
Agencja Promo Makers odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznej, materiały kreatywne oraz organizację i prowadzenie loterii. Kampania wspierająca promocję posiada silne wsparcie marketingowe. Oprócz spotów kinowych i TV aktywacja wspierana jest materiałami POSM, szeroką kampanią w Internecie oraz OOH.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]