O wyzwaniach społeczeństwa cyfrowego – rusza trzeci sezon podcastu „Rozmowy Facebooka”

W najnowszym sezonie zaproszeni goście będą rozmawiać o wyzwaniach rozwijającego się społeczeństwa cyfrowego, rozterkach cyfrowej rzeczywistości oraz o tym, jakie korzyści i niebezpieczeństwa niesie ze sobą Internet. Premierowy odcinek trzeciego sezonu podcastu „Rozmowy Facebooka” już jest dostępny.
O autorze
2 min czytania 2021-09-22

Poprzedni sezon „Rozmów Facebooka”, który wystartował na początku marca tego roku, przybliżył słuchaczom tematy związane z przyszłością. Prowadzący wraz z zaproszonymi gośćmi, wśród których znaleźli się m.in Dawid PodsiadłoZuzanna Skalska czy Jakobe Mansztajn z „Make Life Harder”, rozmawiali o tym, jak zmienia się świat w obliczu rozwoju nowych technologii i w jaki sposób innowacje wpływają na różne sfery życia i branże na rynku.

– Rozmawialiśmy już o biznesie, markach, przyszłości i trendach, które wkrótce będą miały znaczenie i ukształtują otaczającą nas rzeczywistość. W tej jesienno-zimowej odsłonie Rozmów Facebooka chcemy skupić się na tym co jest nam –  jako społeczeństwu XXI wieku najbliższe, czyli cyfryzacji, która, dotyka każdą sferę naszego życia. Wspólnie z zaproszonymi  gośćmi stawimy czoła wyzwaniom, które niesie ze sobą rozwój Internetu i  zastanowimy się w jaki sposób możemy najlepiej funkcjonować w tej rzeczywistości – mówi Robert Bednarski, CEE Country Director w Facebooku.

W każdym z ośmiu odcinków nowego sezonu „Rozmów Facebooka” prowadzący – Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm – wraz z zaproszonymi gośćmi będą rozmawiać o wyzwaniach związanych z Internetem i mediami społecznościowymi m.in. o fake newsach, twórcach i ich odpowiedzialności, kulturze unieważnienia czy wykluczeniu cyfrowym.

– Równo 50 lat temu, w 1971 roku, został wysłany pierwszy email. W tamtym czasie mało kto o tym wiedział, ale my już wiemy, że był to początek niesamowitej przygody w historii ludzkości, która trwa do dzisiaj. Od tamtego momentu zarówno Internet, jak i jego użytkownicy znacznie się zmienili. Właśnie ta zmiana stała się inspiracją do stworzenia trzeciego sezonu podcastu. Tym razem z naszymi gośćmi porozmawiamy o relacjach pomiędzy Internetem a ludźmi i tym jak na siebie wzajemnie wpływają –mówi Karol Stryja, prowadzący podcast “Rozmowy Facebooka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W pierwszym odcinku usłyszymy Hanię Sywulę, twórczynię internetową i popularyzatorkę wiedzy o psychologii oraz Annę-Marię Siwińską, strateżkę Internetu i wieloletnią ekspertkę mediów społecznościowych. Gościnie porozmawiają o tym, gdzie kończy się wolność słowa, a zaczyna hejt. W temat cyfrowych wyzwań wprowadzi słuchaczy wstęp czytany przez Urszulę Dudziak, następczynię Tomasza Knapika, którego głos towarzyszył słuchaczom przez dwa pierwsze sezony podcastu.

Nowe odcinki „Rozmów Facebooka” pojawiać się będą co dwa tygodnie na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i innych. Słuchacze, którzy chcieliby się podzielić swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi wyzwań społeczeństwa cyfrowego, mogą pisać na adres: [email protected].

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podcast „Rozmowy Facebooka” powstał we współpracy z agencją Hill+Knowlton Strategies, odpowiedzialnej za koordynację i PR, prodecentem serii – studiem podcastowym The Podcast Makers oraz autorem okładki najnowszej serii – Piotrem Kowalczykiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się