Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Trwa challenge #WskażKierunek Fundacji Pro NGO

Fundacja Pro NGO wraz z jej ambasadorem Jaśkiem Melą – znanym polskim podróżnikiem i działaczem społecznym, zainicjowali w sierpniu br. autorski challenge pod nazwą #WskażKierunek. Jego celem jest wsparcie inicjatywy Kompas NGO, czyli platformy służącej organizacjom pozarządowym w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-09-28

Internauci, którzy przystąpili do internetowego wyzwania #WskażKierunek inspirują na różny sposób. Niektórzy pod tym hasłem zaapelowali o adopcję zwierząt, wyrazili swoją pasje do zawodowych projektów, chęci pomagania innym, prywatnego hobby czy głosząc bliskie ich życiu dewizy.

– Sadzę, że my Polacy, wciąż za mało się angażujemy w działania społeczne i obywatelskie. Z przyjemnością popieram każdą akcję, która wspiera wolontariat, zaangażowanie we wspólne sprawy, niesienie pomocy potrzebującym. Sama jestem członkiem stowarzyszenia Bank Żywności w Krakowie i wiem, jak dużo dobrego robią organizacje pozarządowe. A przy naszym wsparciu i zaangażowaniu, będą mogły zdziałać jeszcze więcej – mówi Krystyna Sadowska, dyrektor działu obsługi inwestora, Krakowski Park Technologiczny.

– Trwający challenge, oprócz inspiracji do działania, zwraca uwagę na to, jak ważny jest trzeci sektor w Polsce oraz jego integracja ze środowiskiem biznesowym. Służyć ma temu projekt Kompas NGO, na który właśnie zbieramy środki m.in. za pośrednictwem challenge’u #WskażKierunek. Projekt będzie dla organizacji pozarządowych miejscem wymiany doświadczeń i przestrzenią, dzięki której poszerzą swoją wiedzę z zakresu tego, jak budować swój wizerunek i nawiązywać współpracę z firmami oraz korporacjami – tłumaczy Grzegorz Ludwin, prezes Fundacji Pro NGO.

Chcesz zainspirować innych? Zwrócić uwagę na to, co jest dla Ciebie ważne? Weź udział w challenge’u #WskażKierunek. Jak wziąć udział w akcji? Zrób zdjęcie lub nagraj film, na którym wskażesz kierunek (np. inspiracji, rozwoju, problemu czy działań). Następnie opublikuj materiał na swojej tablicy na portalu Facebook lub LinkedIn, dodaj w opisie #WskażKierunek, #WspólniePomagamy i wskaż co najmniej trzy kolejne osoby do wyzwania. Na koniec wesprzyj projekt, który będzie służył innym wykonując przelew na dowolną kwotę (na nr konta: BNP Paribas 23 1600 1462 1894 0271 8000 0002 lub za pośrednictwem Zrzutki: zrzutka.pl/prongo).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj