Niecodzienna instalacja z ubrań częścią promocji Cannes Lions Creative Comms Meeting

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niecodzienna instalacja z ubrań częścią promocji Cannes Lions Creative Comms Meeting

Co mają ze sobą wspólnego: przystankowa wiata, największa impreza branży marketingowej i komunikacyjnej w Poznaniu oraz stare ubrania? Na przystanku tramwajowym AWF (w kierunku Półwiejskiej) pojawiła się instalacja z ubrań. Odzież zebrana została przez agencję Q&A Communications i już wkrótce zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie NO PLAN B. Drugie życie ubraniom da ZODZYSQ. Akcja jest częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, które odbędzie się 11 października. Jej partnerem jest AMS, specjalizujący się w ekologicznych rozwiązaniach w duchu smart city.


Cannes Lions Creative Comms Meeting odbędzie się w Poznaniu po raz 11. Podczas spotkania będzie można zobaczyć kampanie nagrodzone na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions oraz porozmawiać z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania. Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz SKM SAR, a wieloletnim partnerem AMS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Myślą przewodnią tegorocznego spotkania - która w sposób bezpośredni odnosi się do przyjaznej planecie i ludziom postawy, którą powinny przyjąć firmy w najbliższym czasie - jest NO PLAN B. Hasło sugeruje brak alternatywy dla proekologicznych zachowań. Prezentowane kampanie dotyczyć będą m.in. ekologii oraz działań jakie podejmują firmy i marki w obliczu katastrofy klimatycznej. Jednym z wyzwań na jakie chcemy zwrócić uwagę jest tzw. fast fashion i nadmiar odzieży, który dotyczy większości z nas – mówi Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications.

– Przejrzeliśmy nasze szafy i zebraliśmy ubrania, których już nie nosimy. Mimo, że regularnie organizujemy w biurze wymianki ciuchowe, oraz oddajemy odzież potrzebującym, znaleźliśmy sporo ubrań, które nie są nam już potrzebne. Postanowiliśmy więc nie tylko użyć je do komunikacji naszego wydarzenia, ale też dać im drugie życie. Nawiązaliśmy współpracę z ZODSYQ, która ponownie wykorzysta odzież. Powstanie z niej kolekcja NO PLAN B, która bezpośrednio nawiąże do tematyki tegorocznego wydarzenia – mówi Ewa Kawiecka z Q&A Communications.

Partnerem spotkania oraz akcji promocyjnej jest AMS. Odzież została umieszczona w gablocie nośnika Premium Citylight, tworząc oryginalną, przyciągającą uwagę instalację na przystanku.

– Jesteśmy liderem ekologicznych rozwiązań reklamowych i wprowadzamy je konsekwentnie w polskich miastach od 2018 r. Wiemy bowiem, że prośrodowiskowych działań oczekują mieszkańcy i że są one naturalnym krokiem w kierunku budowania miast w duchu smart city. W naszej ofercie jest ich coraz więcej - EKO wiaty pokryte zielonym dachem, poddawane recyklingowi EKO backlighty czy zasilane energią słoneczną EKO słupy solarne. Cieszymy się, że dzięki naszej stałej współpracy przy Cannes Lions Creative Comms Meeting możemy wspólnie wpływać na pozytywne zmiany w naszym otoczeniu – mówi Grażyna Gołębiewska Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Drugie życie ubraniom da ZODSYQ (www.zodzysq.pl). To koncept, którego celem jest danie nowego użytku rzeczom, które straciły swoje dotychczasowe zastosowanie. Wszystkie artykuły to wynik upcyklingu niechcianych lub uszkodzonych ubrań, tekstyliów czy skrawków, dzięki czemu są one wyjątkowe, a także przyjazne środowisku. Występują w małych nakładach od jednej do maksymalnie kilku sztuk, w zależności od tego, z czego powstały.

Partnerami jedenastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF, który w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo obecnych dostarczy maseczki dla wszystkich uczestników wydarzenia. Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, sprawny.marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, Sukces po poznańsku.

Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane na stronie: bit.ly/CannesLionsNoPlanB   .

Zarejestrować się na wydarzenie można na stronie: app.evenea.pl/event/canneslions2021

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij