Nowa kampania marki Big-Active

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania marki Big-Active

Działania reklamowe przebiegające pod hasłem „Big-Active – najwięcej przyjemności w jednej torebce” to czwarta już kampania zrealizowana przez MullenLowe Warsaw dla firmy Herbapol-Lublin na przestrzeni ostatnich sześciu lat.

– Naszym zadaniem było stworzenie reklamy, która opowie o harmonijnym połączeniu zielonej herbaty z egzotycznymi owocami, której efektem jest niezwykła przyjemność smaku. Postanowiliśmy wykreować obraz, który inaczej niż to zwykle bywa w reklamach herbat, nie będzie mówił o przyjemności, co sam w sobie będzie źródłem przyjemnych doznań – mówi Anna Rozwadowska, senior copywriter w agencji MullenLowe Warsaw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Film wyreżyserowała Martyna Iwańska, która z wielkim wyczuciem urzeczywistniła agencyjną wizję i sprawiła, że wszystkie elementy filmu: od realistycznego początku, przez kalejdoskopowe sceny tańca nowoczesnego z udziałem tancerek i owoców, po demo stanowią spójną całość. Warto przy tym wspomnieć, że żaden liść herbaty ani owoc występujący w filmie nie został wygenerowany w 3D. Wszystkie zagrały na żywo na planie, a do ich poruszenia użyto analogowych efektów specjalnych, dzięki czemu udało się wydobyć ich naturalne piękno i doskonale oddać ich autentyczną apetyczność. Ścisła i twórcza współpraca reżyserki z choreografką oraz autorkami kostiumów i scenografii sprawiły, że film zachwyca od pierwszej do ostatniej sekundy. 

– Myślenie o harmonii skierowało nas w stronę tańca, doskonale zsynchronizowanego, porywająco zmysłowego jednoczącego w sobie ruchy tancerek oraz świat owoców i herbaty. To niekonwencjonalne podejście do kategorii produktowej zaowocowało wygranym przetargiem i niezwykle ciekawą produkcją, wymagającą nie tylko wielkiej wyobraźni, ale także niezwykłej precyzji na etapie przygotowań, w tym również na planie zdjęciowym – mówi Łukasz Wdowicz, senior art director w agencji MullenLowe Warsaw.

Działania reklamowe objęły swym zasięgiem telewizję, prasę handlową, digital oraz (VOD). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij