Pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów

Chociaż firma BlaBlaCar jest znana przede wszystkim z car poolingu, to od jakiegoś czasu oferuje również sprzedaż biletów od regularnych przewoźników w Polsce i Europie.

Prowadzone działania reklamowe obejmują Kraków i powiązane z nim destynacje, a celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących tanich przejazdów do zakupu biletu autobusowego na stronie lub w aplikacji BlaBlaCar. Ofertę firmy wyraża hasło: -30% na pierwszy bilet autobusowy a reszta to Bla, Bla…  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby skorzystać z oferty, wystarczy wpisać na stronie kod: KRAKOW. Promocja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. 

Prowadzone w ramach kampanii działania obejmują przede wszystkim nośniki OOH, statyczne i animowane formaty internetowe, a także SEM oraz materiały BTL. Kreację i zakup mediów powierzono krakowskiej agencji BeDigital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij