Pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów

Chociaż firma BlaBlaCar jest znana przede wszystkim z car poolingu, to od jakiegoś czasu oferuje również sprzedaż biletów od regularnych przewoźników w Polsce i Europie.
O autorze
0 min czytania 2021-10-08

Prowadzone działania reklamowe obejmują Kraków i powiązane z nim destynacje, a celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących tanich przejazdów do zakupu biletu autobusowego na stronie lub w aplikacji BlaBlaCar. Ofertę firmy wyraża hasło: –30% na pierwszy bilet autobusowy a reszta to Bla, Bla…  

Aby skorzystać z oferty, wystarczy wpisać na stronie kod: KRAKOW. Promocja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. 

Prowadzone w ramach kampanii działania obejmują przede wszystkim nośniki OOH, statyczne i animowane formaty internetowe, a także SEM oraz materiały BTL. Kreację i zakup mediów powierzono krakowskiej agencji BeDigital.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj