TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Accor i Ennismore finalizują umowę joint venture

Accor staje się większościowym akcjonariuszem Ennismore, przejmując 66,67% udziałów spółki. Pozostałe akcje są w dyspozycji Sharana Pasricha. Współpraca łączy know-how Ennismore w tworzeniu marek przez kreatywny storytelling z bogactwem wiedzy Accor w obszarze logistyki, rozwoju sieci i dystrybucji.
O autorze
1 min czytania 2021-10-08

W ramach postanowień Accor dekonsoliduje wcześniej dzierżawione aktywa w osobną strukturę utworzoną z funduszu zarządzanego przez Keys REIM jako właściciela większościowego z 51% udziałów. Accor i Ennismore posiadają 24,5% udziałów.

Przewodnictwo w autonomicznie funkcjonującej spółce obejmą współwłaściciele Sharan Pasricha i Gaurav Bhushan. W skład nowego podmiotu wejdzie 14 marek hotelowych i coworkingowych oraz ponad 150 różnorodnych restauracji czy obiektów rozrywkowych.

Obecne portfolio spółki zawiera 87 obiektów na całym świecie, z planami na kolejnych 141 hoteli, działających pod bezkonkurencyjnymi markami. Wśród nich znalazły się m.in.: 21c Museum Hotels,  25hours,  Delano,  Gleneagles,  Hyde,  JO&JOE,  Mama  Shelter,  Mondrian,  Morgans Originals, SLS, SO/, The Hoxton, TRIBE i Working From_. 

Ennismore tworzą jedni z najwybitniejszych inicjatorów, kreatorów i twórców, nie tylko z branży hotelowej. Autorskie studio kreatywne, platforma koncepcyjna dla obiektów gastronomicznych oraz laboratorium innowacji produktowych i technologicznych służą za bazę do rozwoju marek i inspirują nowe odkrycia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To niezwykle ekscytujący dzień i początek nowego rozdziału dla Ennismore, która staje się największą i najszybciej rosnącą firmą w branży hotelarskiej. Włączenie naszego portfolio w skład nowej spółki to powód do dumy, a współpraca z moim wieloletnim przyjacielem Gauravem to wymarzona kombinacja – komentuje Sharan Pasricha.

– Ta współpraca powstawała od miesięcy, a współkierownictwo wraz z Sharanem, dzięki naszemu doświadczeniu, to gwarancja sukcesu. Nasze zespoły są w pełni gotowe i chętne do kreowania unikalnych marek lifestylowych, biorąc udział w tworzeniu całego ekosystemu niezapomnianych i wyselekcjonowanych doświadczeń w każdym z naszych obiektów – dodaje Gaurav Bhushan.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się