Social commerce napędza szybki wzrost biznesu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Social commerce napędza szybki wzrost biznesu

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu dziś strategii ecommerce. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops" wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych i pokazuje możliwości, jakie social commerce daje markom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Social shops rozwija się dynamicznie. Stoją za nim dwa zjawiska. Pierwszym jest pandemia, która pokazała, że Internet stał się głównym kanałem, w którym konsumenci realizują zakupy (wzrost o 46%). Drugim jest wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych o 9%. Dziś wiodące platformy społecznościowe oferują szereg rozwiązań zakupowych, umożliwiających ich użytkownikom robienie zakupów bezpośrednio z poziomu aplikacji.

– W postpandemicznym krajobrazie przestrzeń handlowa w Internecie rozszerza się jak drożdżowy wypiek. Media społecznościowe stały się przestrzenią, gdzie marki nie tylko zachęcają konsumentów do interakcji, ale także dzięki rozwojowi technologicznemu, mogą przeprowadzić pełen proces zakupowy - od pozyskania klienta, budowania świadomości, przez podtrzymanie zainteresowania, po finalizację zakupu i dalsze budowanie lojalności konsumenckiej – w jednym ekosystemie komunikacyjno-sprzedażowym. Nie ma już zagrożenia utraty uwagi konsumenta między fazą inspiracji a zakupem. – mówi Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland

Przewiduje się, że social commerce wzrośnie do 3,37 biliona dolarów na całym świecie w ciągu najbliższych ośmiu lat.

– Producenci dóbr wszelakich sprzedają już nie tylko na marketplace’ach, w sieciach handlowych czy rozwijając własne brand.com’s o funkcje sprzedażowe. Energicznie wchodzą w model Direct To Consumer i rozwija się oferta Rapid Delivery / QSR. Przestrzeń handlowa komplikuje się, a każdy kanał gra swoją rolę. Wyzwania płynące z zarządzania marką i produktami w środowisku omnichannel rosną, a o tym jak „wmontować” social commerce w spektrum e-commerce, VMLY&R wie najlepiej. Zapraszamy do lektury naszego najnowszego opracowania „Driving Rapid Business Growth With Shops”, dzięki któremu zbudujesz swoją perspektywę na nowe możliwości płynące z rozwoju roli platform społecznościowych. – dodaje Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland.

Całe opracowanie "Driving Rapid Business Growth With Shops" można znaleźć TUTAJ.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij