TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski awansują w LiquidThread

O autorze
2 min czytania 2021-10-13

W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko Senior Content Partnership Consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko Senior Content Partnership Manager. To kolejne awanse zespole Content Solutions w tym roku. Wcześniej awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski na stanowiska Senior Content Partnership Consultant. 

Dział Content Solutions w LiquidThread łączy rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, zarówno w obszarze online jak i offline. Na czele działu, który liczy 15 osób, stoi Aleksandra Popławska, Content Solutions Director. 

Ewelina Nowakowska z LiquidThread związana jest od prawie 5 lat,  specjalizuje się w projektach branded content, zarówno online jak i offline. Ma w portfolio realizacje dla takich klientów jak: Kompania Piwowarska, Velvet, GSK, Lancôme, Lorenz Bahlsen czy Reckitt Benckiser. Dodatkowo rozwija w organizacji obszar działań związany z marketingiem muzycznym, w którym się specjalizuje. W ramach współpracy z muzykami realizowała projekty muzyczne dla takich marek jak Mercedes-Benz czy Yves Saint Laurent. Jest absolwentką antropologii kulturowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Maciej Brzozowski, który awansował na stanowisko Senior Content Partnership Manager, ma 15 lat doświadczenia w reklamie, a od 13 lat związany jest z Publicis Groupe: wcześniej pracował w agencji mediowej Starcom, a od 2019 roku związany jest z agencją contentowo-digitalową LiquidThread. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wcześniejsze doświadczenie w zakresie planowania mediów zdobywał w zespole obsługującym klientów z branży FMCG (m.in. Mondelez, Maspex, Kruszwica, McCormick). Tworzył też komunikację dla wielu innych marek, chociażby takich jak: Warta, Stihl, Saint Gobain.

W dziale Content Solutions LiquidThread, Maciej realizuje działania contentowe zarówno w TV jak i w internecie. Zarządza zespołem, który odpowiada za lokowania produktów w najpopularniejszych serialach, programach TV, produkcjach kinowych, tworzy  podcasty. W jego portfolio znajdują się realizacje branded content dla takich klientów jak: Vileda, Fiat, Warta, Śnieżka. Na nowym stanowisku poza dotychczasowymi obowiązkami, Maciek będzie zajmował się rozwojem oferty branded contentowej dla klientów Publicis Groupe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Awans Eweliny i Maćka to uznanie ich zaangażowania w dostarczanie naszym klientom najlepszych realizacji contentowo-digitalowych. Dbanie by nasze rozwiązania były przede wszystkim wartościowe oraz skutecznie spełniały cele marek. Niezwykle cenię Maćka za odwagę w podejmowaniu nowych wyzwań i szukaniu najlepszych, często nieszablonowych rozwiązań zarówno w odpowiedzi na wymagające briefy, ale też na sytuacje, które pojawiają się na etapie realizacji. Ewelina ciągłe rozwija kompetencje digitalowe oraz łączy komunikację marketingową z muzyką dzięki czemu nasza oferta uwzględnia najnowsze trendy, a realizacje spełniają wysokie standardy – powiedziała Aleksandra Popławska, Content Solutions Director LiquidThread. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się