„Z ludzkiej strony. Odważnie o liderach i ich organizacjach” – rusza nowy podcast biznesowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Z ludzkiej strony. Odważnie o liderach i ich organizacjach” – rusza nowy podcast biznesowy

Jakim człowiekiem jest współczesny lider? Jak buduje relacje ze swoimi zespołami? Jak godzi ze sobą oczekiwania ludzi i biznesu? Jak podejmuje decyzje, gdy te oczekiwania okazują się sprzeczne? „Z ludzkiej strony. Odważnie o liderach i ich organizacjach” to nowy, autorski cykl podkastów stworzony przez Kincentric we współpracy z SEC Newgate CEE oraz Studio Wiejska.


Do nowego programu zapraszani będą liderzy, którzy nie boją się zmieniać kultury swoich organizacji, budują ich innowacyjność i pokazują, że ludzka strona biznesu ma dla nich ogromne znaczenie. Rozmowy poprowadzi Magdalena Warzybok, dyrektor zarządzająca Kincentric Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pandemia okazała się prawdziwym sprawdzianem z przywództwa. Chcemy odważnie mówić o sukcesach, ale też trudnych doświadczeniach w drodze do celu i to nie tylko w tym szczególnym czasie – mówi Magdalena Warzybok. – Szukaliśmy formatu, który pozwoli z jednej strony wejść głębiej w tematykę, z drugiej zaś nie zatraci kameralnej atmosfery, w której łatwiej rozmawia się o wyzwaniach – dodaje gospodyni podcastu.

Gościem pierwszego odcinka jest Monika Rajska–Wolińska, dyrektor generalna na region Europy Środkowo-Wschodniej w Colliers. W rozmowie z Magdaleną Warzybok opowiada m.in. o tym, jak przygotowała ona swoją organizację na kryzys na kilka lat przed tym zanim nastąpił. Za co uwielbia młode pokolenie? Dlaczego piątki są kluczowe dla niej i dla strategii jej organizacji? I czy lider przyszłości musi być perfekcyjny?

Nowy format realizowany jest przez Kincentric – firmę doradczą w obszarze strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim – przy wsparciu agencji SEC Newgate CEE oraz Studia Wiejska.

– Interesujący jest dla nas pryzmat osobistych doświadczeń współczesnych liderów i przede wszystkim ten aspekt chcieliśmy wyeksponować w naszym projekcie – wyjaśnia Katarzyna Żądło, managing partner w SEC Newgate CEE. Kultura organizacyjna wprost przekłada się na najważniejsze funkcje biznesu. Dlatego, najważniejszym celem komunikacyjnym naszego klienta jest dobra, merytoryczna obecność na forum dyskusji liderów polskiego biznesu – dodaje.

Agencja prowadzi całościowe działania komunikacyjne, które budują rozpoznawalność marki Kincentric w Polsce. SEC Newgate CEE pełni też funkcję doradcy strategicznego dla klienta w całym procesie wzmacniania wizerunku marki wśród liderów polskiego biznesu.

Podcast jest nagrywany w Studio Wiejska – w którym produkowane są także webinary i programy telewizyjne.

– W czasie epidemii na mapie Warszawy pojawiło się wiele miejsc, w których można nagrywać podcasty i inne formaty programowe. Dlatego cieszymy się, że firma Kincentric wybrała Studio Wiejska na nagranie całego swojego cyklu – mówi Karol Poznański, jeden z założycieli studia.

Kolejne odcinki cyklu będą pojawiać się zarówno na kanale YouTube „Z ludzkiej strony”, jak i na licznych platformach podcastowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij