TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Z ludzkiej strony. Odważnie o liderach i ich organizacjach” – rusza nowy podcast biznesowy

O autorze
2 min czytania 2021-10-13

Jakim człowiekiem jest współczesny lider? Jak buduje relacje ze swoimi zespołami? Jak godzi ze sobą oczekiwania ludzi i biznesu? Jak podejmuje decyzje, gdy te oczekiwania okazują się sprzeczne? „Z ludzkiej strony. Odważnie o liderach i ich organizacjach” to nowy, autorski cykl podkastów stworzony przez Kincentric we współpracy z SEC Newgate CEE oraz Studio Wiejska.

Do nowego programu zapraszani będą liderzy, którzy nie boją się zmieniać kultury swoich organizacji, budują ich innowacyjność i pokazują, że ludzka strona biznesu ma dla nich ogromne znaczenie. Rozmowy poprowadzi Magdalena Warzybok, dyrektor zarządzająca Kincentric Polska.

– Pandemia okazała się prawdziwym sprawdzianem z przywództwa. Chcemy odważnie mówić o sukcesach, ale też trudnych doświadczeniach w drodze do celu i to nie tylko w tym szczególnym czasie – mówi Magdalena Warzybok. – Szukaliśmy formatu, który pozwoli z jednej strony wejść głębiej w tematykę, z drugiej zaś nie zatraci kameralnej atmosfery, w której łatwiej rozmawia się o wyzwaniach – dodaje gospodyni podcastu.

Gościem pierwszego odcinka jest Monika Rajska–Wolińska, dyrektor generalna na region Europy Środkowo-Wschodniej w Colliers. W rozmowie z Magdaleną Warzybok opowiada m.in. o tym, jak przygotowała ona swoją organizację na kryzys na kilka lat przed tym zanim nastąpił. Za co uwielbia młode pokolenie? Dlaczego piątki są kluczowe dla niej i dla strategii jej organizacji? I czy lider przyszłości musi być perfekcyjny?

Nowy format realizowany jest przez Kincentric – firmę doradczą w obszarze strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim – przy wsparciu agencji SEC Newgate CEE oraz Studia Wiejska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Interesujący jest dla nas pryzmat osobistych doświadczeń współczesnych liderów i przede wszystkim ten aspekt chcieliśmy wyeksponować w naszym projekcie – wyjaśnia Katarzyna Żądło, managing partner w SEC Newgate CEE. Kultura organizacyjna wprost przekłada się na najważniejsze funkcje biznesu. Dlatego, najważniejszym celem komunikacyjnym naszego klienta jest dobra, merytoryczna obecność na forum dyskusji liderów polskiego biznesu – dodaje.

Agencja prowadzi całościowe działania komunikacyjne, które budują rozpoznawalność marki Kincentric w Polsce. SEC Newgate CEE pełni też funkcję doradcy strategicznego dla klienta w całym procesie wzmacniania wizerunku marki wśród liderów polskiego biznesu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podcast jest nagrywany w Studio Wiejska – w którym produkowane są także webinary i programy telewizyjne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– W czasie epidemii na mapie Warszawy pojawiło się wiele miejsc, w których można nagrywać podcasty i inne formaty programowe. Dlatego cieszymy się, że firma Kincentric wybrała Studio Wiejska na nagranie całego swojego cyklu – mówi Karol Poznański, jeden z założycieli studia.

Kolejne odcinki cyklu będą pojawiać się zarówno na kanale YouTube „Z ludzkiej strony”, jak i na licznych platformach podcastowych.