Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agnieszka Szlaska została Communication & PR Director w IF Nation Group

O autorze
1 min czytania 2021-10-13

W październiku 2021 roku do zespołu IF Nation Group, właściciela Imagine Nation (agencja eventowa) i Focus Nation (agencja komunikacji marketingowej 360) dołączyła Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR, CSR, Public Affairs oraz projektów change management i culture transformation. 

Communication & PR Director to nowa funkcja w strukturze IF Nation Group. Jest związana z dynamicznym rozwojem i ambitnymi planami firmy, której klientami od lat są, m.in. Dell Technologies, Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., Brown Forman Polska Sp. z o.o., TV Polsat, PEPCO Poland sp. z o.o, PZU S.A. i Bank BNP Paribas S.A. 

Agnieszka Szlaska, jako Communication & PR Director odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla Grupy i poszczególnych agencji, działania PR i media relations, komunikację wewnętrzną, planowanie i koordynację projektów agencyjnych. Raportuje bezpośrednio do Rafała Kupidury, CEO IF Nation Group.

Agnieszka Szlaska ma 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu strategii komunikacji dla marek i firm z branż m.in. lifestyle, FMCG, healthcare, OTC, reklama, media. Ostatnio pełniła funkcję Dyrektora Komunikacji i PR w firmie Sante (producent żywności) oraz Head of PR w agencji Communication Unlimited. Wcześniej przez ponad 7 lat była Dyrektorem Komunikacji i Promocji w międzynarodowej firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Przez 15 lat była Dyrektorem Promocji w wydawnictwach prasowych – Wydawnictwo Bauer (Twój Styl, Pani), Wydawnictwo Zwierciadło, AWR Wprost, WPTS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme we Francji. Od 2016, przez 5 kolejnych lat była członkiem Kapituły Rankingu „50 Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.

IF Nation Group (dawniej Focus Media Group) jest niezależną, polską agencją marketingu zintegrowanego i rozwiązań technologicznych dla wsparcia biznesu. W skład grupy wchodzi agencja komunikacji marketingowej 360 – Focus Nation oraz agencja eventowa – Imagine Nation. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się