TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agnieszka Szlaska została Communication & PR Director w IF Nation Group

O autorze
1 min czytania 2021-10-13

W październiku 2021 roku do zespołu IF Nation Group, właściciela Imagine Nation (agencja eventowa) i Focus Nation (agencja komunikacji marketingowej 360) dołączyła Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji, PR, CSR, Public Affairs oraz projektów change management i culture transformation. 

Communication & PR Director to nowa funkcja w strukturze IF Nation Group. Jest związana z dynamicznym rozwojem i ambitnymi planami firmy, której klientami od lat są, m.in. Dell Technologies, Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o., Brown Forman Polska Sp. z o.o., TV Polsat, PEPCO Poland sp. z o.o, PZU S.A. i Bank BNP Paribas S.A. 

Agnieszka Szlaska, jako Communication & PR Director odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla Grupy i poszczególnych agencji, działania PR i media relations, komunikację wewnętrzną, planowanie i koordynację projektów agencyjnych. Raportuje bezpośrednio do Rafała Kupidury, CEO IF Nation Group.

Agnieszka Szlaska ma 20-letnie doświadczenie we wdrażaniu strategii komunikacji dla marek i firm z branż m.in. lifestyle, FMCG, healthcare, OTC, reklama, media. Ostatnio pełniła funkcję Dyrektora Komunikacji i PR w firmie Sante (producent żywności) oraz Head of PR w agencji Communication Unlimited. Wcześniej przez ponad 7 lat była Dyrektorem Komunikacji i Promocji w międzynarodowej firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Przez 15 lat była Dyrektorem Promocji w wydawnictwach prasowych – Wydawnictwo Bauer (Twój Styl, Pani), Wydawnictwo Zwierciadło, AWR Wprost, WPTS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme we Francji. Od 2016, przez 5 kolejnych lat była członkiem Kapituły Rankingu „50 Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.

IF Nation Group (dawniej Focus Media Group) jest niezależną, polską agencją marketingu zintegrowanego i rozwiązań technologicznych dla wsparcia biznesu. W skład grupy wchodzi agencja komunikacji marketingowej 360 – Focus Nation oraz agencja eventowa – Imagine Nation. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się