Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

x-kom przygotował spot reklamowy poświęcony swoim doradcom

x-kom przygotował spot reklamowy poświęcony swoim doradcom
Zadowolony pracownik to zadowolony klient! Tak powinno brzmieć motto każdego sklepu, w którym konsument może skorzystać z konsultacji z profesjonalnym doradcą. Oglądając nową zabawną reklamę x-komu odnosimy wrażenie, że marka faktycznie docenia swoich pracowników i ich zaangażowanie.
O autorze
1 min czytania 2021-10-14

Akcja spotów reklamowych sieci sklepów x-kom zazwyczaj rozgrywa się w salonie sprzedaży – marka nie raz już udowodniła, że z krótkich scenek przedstawiających zwykłą rozmowę z klientem można wycisnąć naprawdę bardzo zabawny i zaskakujący materiał promujący produkty i usługi sklepu.

Nie inaczej jest tym razem – x-kom ponownie zabiera nas do wnętrza swojego sklepu i tym razem pokazuje, jak reagują tamtejsi doradcy np. na próbę sprzedaży zakończoną powodzeniem. 

– Doradziłem mu taki, że i do gierki, i do tabelki! – A jak się z promki ucieszył!
– I gadało się tak dobrze, że odbierze osobiście. – Wooow!
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
– Pamiętam swojego pierwszego klienta, któremu doradziłem, jakby to było wczoraj! – Mordo, to było wczoraj.

To tylko niektóre z dialogów, które nie tylko mają pokazywać luźne i bezpośrednie podejście doradców do swoich klientów (użyty język potoczny), ale także obrazować entuzjazm doradców sklepu, którzy zawsze z dużym zaangażowaniem podchodzą do swojego klienta. W spocie widzimy również, że doradcy wzajemnie sobie kibicują i wspólnie cieszą się ze swoich sukcesów sprzedażowych. Prawdziwy team work!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakiś czas temu x-kom organizował turniej Minecrafta. Sklep zachęcał do wzięcia udziału całe rodziny – robił to w kilkuminutowym spocie, w którym głosu użyczyła sama Krystyna Czubówna.

PS 2

Finansowo swoich pracowników docenia Lidl Polska – to jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która oferuje pracownikom swoich sklepów i magazynów dodatkowe benefity, które przysługują za pracę podejmowaną w niedziele.