x-kom zainicjował rodzinny turniej Minecrafta. Akcję promuje głos Krystyny Czubówny

x-kom zainicjował rodzinny turniej Minecrafta. Akcję promuje głos Krystyny Czubówny
Organizowany przez x-kom turniej Minecrafta rozpoczął eliminacje 12 maja. Organizator zachęca do wzięcia udziału całe rodziny – robi to w kilkuminutowym spocie, w którym głosu użycza Krystyna Czubówna.
O autorze
1 min czytania 2021-05-18

Sklep ze sprzętem elektronicznym x-kom organizuje konkurs dla drużyn składających się z członków rodziny. Wydarzenie promuje spot reklamowy, którego akcja tradycyjnie rozgrywa się w salonie sprzedaży x-kom. Tym razem jednak całą scenę (ojciec z córką oglądający sprzęt komputerowy) komentuje na bieżąco Krystyna Czubówna – znana lektorka filmów dokumentalnych, która szczególnie mocno jest kojarzona z komentowaniem filmów przyrodniczych. 

Nowy spot x-komu miał od razu kojarzyć się z kolejną produkcją, w której swojego głosu użycza Czubówna. Lektorka charakterystycznym, spokojnym tonem opisuje widoczną na ekranie scenie, ale robi to w sposób nawiązujący do filmów przyrodniczych.

Dopiero na końcu spotu dowiadujemy się, że sieć sklepów organizuje turniej Minecraft, w którym mogą brać udział całe rodziny. Jakie są zasady tych rozgrywek? Pierwszym zadaniem uczestników jest przesłanie trzech screenów konstrukcji z gry. Jeden z nich musi zostać opatrzony tabliczką z tematem pracy: „Wymarzone miejsce na rodzinne wakacje”. 

Kolejnym etapem jest rozgrywka online – 16 najlepszych drużyn będzie musiało zdalnie stworzyć swoją budowlę. Transmisja z tej wirtualnej bitwy będzie relacjonowana na Twitchu. Półfinały odbędą się 8 i 9 czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatniej konkurencji wezmą udział 4 najlepsze drużyny, które zmierzą się w finałowej rozgrywce w x-komowej Strefie Gracza w Reducie. Drużyny wylosują wspólny temat i zrealizują go w grze. Transmisję będzie można obejrzeć na żywo, a finał skomentują Kycu i Admiros. 

„Graj o laptop gamingowy Lenovo Legion i klocki Lego. Zobacz, jak gry łączą pokolenia. Wartość nagrody głównej to prawie 7 000 złotych. Czas spędzony z rodziną – bezcenny.” – czytamy na stronie organizatora.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To nie pierwszy raz, kiedy Minecraft jest elementem marketingowej kampanii. Wcześniej, w Światowy Dzień Gier Wideo, Pizza Hut i Inareq zapraszały do kreatywnej rozgrywki w Minecrafcie z nagrodami.

PS 2

Jeśli już mowa o konkursach – mamy coś dla naszych czytelników. Do wygrania książka Adele Revella „Buyer persona” – szczegóły TUTAJ.