Jeszcze w październiku tego roku osoby zatrudnione przez sieć Lidl Polska mogą liczyć na dodatkowe benefity za pracę w niedziele. Pracownicy sklepów i magazynów otrzymają gratyfikację w postaci dodatku do wynagrodzenia. Łączny koszt dodatków do pensji ma wynosić 7 milionów złotych. Benefity zapowiedziane przez sieć będą przysługiwały wszystkim pracownikom Lidl Polska – niezależnie od stażu pracy, wymiaru etatu czy stanowiska.
Za pracę w niedzielę zatrudnieni otrzymają dodatkowo dzień wolny, z którego można skorzystać do 6 dni kalendarzowych poprzedzających lub następujących po przepracowanej niedzieli.
Zobacz również
Sieć oferuje swoim pracownikom pakiet innych benefitów pozapłacowych – m.in. ubezpieczenia grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, wyprawki szkolne dla dzieci pracowników czy bezpłatny dostęp do platformy zapewniającej naukę języków obcych – także dla rodzin pracowników. Lidl zapewnia także Program Wsparcia Pracowników, który umożliwia skorzystanie z porad ekspertów – psychologa, prawnika czy doradcy finansowego.
Lidl Polska przewiduje, że dodatkowe świadczenia będą obowiązywały do końca lutego 2022 roku lub do momentu wejścia w życie nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta.
PS #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Lidl Polska podejmuje działania, aby wspierać i wzmacniać pozycję kobiet na rynku pracy. Firma podpisała UN Women’s Empowerment Principles (WEPs). Wspierając równość płacową kobiet i mężczyzn, wprowadziła też nagrodę Lidl Fair Pay.
PS 2
Lidl Polska wdrożył strategię zrównoważonego rozwoju na lata 2020-2025, która wyznacza priorytety w działaniach CSR firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing