Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA Polska Marketing Masterminds

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podsumowanie panelu dyskusyjnego IAA Polska Marketing Masterminds

Panel dyskusyjny z udziałem uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds był wydarzeniem zwieńczającym Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska. Managerowie i specjaliści reprezentujący reklamodawców, agencje i media mogli wysłuchać głosu przyszłych branżowych liderów na ważkie dla sektora komunikacji marketingowej tematy. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego, członka kapituły programu Marketing Masterminds i członka Rady Nadzorczej IAA Polska, paneliści starali się odpowiedzieć na pytanie, czego nie dostrzegają obecnie branżowi liderzy i na co powinni zwrócić szczególną uwagę.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W rozmowie udział wzięło czworo uczestników programu Marketing Masterminds: Sylwia Tygielska - Growth Director, Isobar Polska, Karolina Zagórska – senior brand manager, Tymbark (Grupa Maspex), Adrian Roman – senior martech manager, MediaCom oraz Radosław Wierzbiński – strategy and innovation director, Ringier Axel Springer Polska.

– Marketing Masterminds to kolejne pokolenie przywódców. To oni decydować będą o kształcie przemysłu reklamowego. Ich optyka na wiele ważnych dla branży kwestii jest nieco inna niż obecnych CEO – nierzadko dostrzegają o wiele więcej. To pierwszy panel, ale z pewnością zorganizujemy kolejne, bo opinie przyszłych liderów, opinie Marketing Masterminds  są bezcenne – podsumowuje Jacek Olechowski.

Zapraszamy do obejrzenia około 25-minutowego nagrania z panelu, w którym Marketing Masterminds odpowiadają na ważne pytania: Jak zarządzać zmianą, by się udała? Jak wprowadzać w organizacji innowacje i jak zająć się digitalizacją? Jak dostosowywać się do pojawiających się trendów konsumenckich, by nie zostać w tyle? Czy wreszcie: jakie cechy są najbardziej pożądane u menedżerów wyższego szczebla? 

Celem programu Marketing Masterminds jest wszechstronne wsparcie w dalszym rozwoju marketingowych talentów. W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie udział bierze 13 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzonej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal.

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska – szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik – industry manager/ Google, Maciej Osajda – client service director/ sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński – strategy & innovation director/ Ringier Axel Springer Polska.

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko – head of consumer insight/ Polpharma, Łukasz Papuda – global digital marketing expert/ Allianz, Rafał Szablicki – brand business director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska – senior brand manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki – project manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – strategy&insights director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz – head of business development/ Salestube (Group One), Adrian Roman – senior martech manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska – growth director/ Isobar Polska.

Na uczestników Marketing Masterminds czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów, sesje know-how sharingowe i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dotychczas odbyły się wydarzenia z udziałem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA oraz Wojciecha Sobieraja, CEO Aion Banku.

Organizatorem Marketing Masterminds – pierwszego w branży komunikacji marketingowej programu liderskiego – jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media, Grupa Mediacap i TikTok.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij