Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

e-Komiksy w Empik Go – jedyna w Polsce oferta cyfrowych komiksów w abonamencie

„Osiedle Swoboda”, „Opowieści podręcznej” czy „Ryjówka przeznaczenia” – to tylko kilka z wielu kultowych komiksów, które od października będzie można przeczytać w formie cyfrowej w aplikacji Empik Go.
O autorze
2 min czytania 2021-10-21

Aplikacja Empik Go stale poszerza swoją ofertę. Dzięki porozumieniu wydawnictw komiksowych z dystrybutorem treści cyfrowych użytkownicy będą mieli dostęp do kilkudziesięciu bestsellerowych historii obrazkowych dla każdego. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły Michała „Śledzia” Śledzińskiego, Tomasza Samojlika, graficzny wywiad z Pablopavo czy nowość dla dorosłych „Krótki spacer do hipokampu”. To dopiero początek strategii marki, która zakłada poszerzenie oferty do ponad 100 pozycji do końca 2021 roku.

– Cyfrowe wersje książek –  e-booki i audiobooki – jeszcze nie tak dawno temu były ciekawostką interesującą garstkę osób. Dziś te formaty dynamicznie zyskują na popularności i dla części czytelników to już jedyna forma w jakiej obcują z literaturą. Mamy nadzieję, że podobnie będzie z cyfrowymi wersjami komiksów. Empik Go jako jedyna aplikacja subskrypcyjna oferuje dostęp do tego typu treści. Sam będąc zapalonym czytelnikiem komiksów nie zamierzam rezygnować z papierowych wydań, ale bardzo cieszę się na szeroką ofertę cyfrową, z której korzystać będę mógł w każdym miejscu – mówi Paweł Heba, dyrektor kreatywny Empik Go.

Kilkanaście lat temu zapanowała moda na webkomiksy, których celem było jednoczenie – na jednej platformie – twórców oraz ich fanów. Trend ten zmienił swój kierunek. E-Komiksy w abonamencie to nowość na polskim rynku wydawniczym oraz szansa dla fanów tego formatu. Jak z perspektywy twórcy na nowe zjawisko w świecie zapatrują się autorzy komiksowi opowiada Michał „Śledziu” Śledziński, jeden z najpopularniejszych rysowników w Polsce.

– Webkomiksy cały czas cieszą się popularnością, ale w dużej mierze przeniosły się na wyspecjalizowane platformy pozwalające ich twórcom zmonetynować popularność. Webkomiks to też rzecz specyficzna dla sieci właśnie – te komiksy mają trochę inną konstrukcję opowieści, inaczej wchodzą w relację z czytelnikami ze względu na naturę medium, w którym są publikowane. eKomiksy w subskrypcji wydają mi się natomiast dobrym sposobem na dotarcie do nowych czytelników dla komiksiarzy niezależnych, całej „zinowej” sceny, która wspaniale się rozwinęła w Polsce w ostatnich latach – mówi Michał Śledziński.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

20 października w aplikacji pojawi się kilkanaście tytułów Kultury Gniewu, a w kolejnych tygodniach dodawane będą kolejne pozycje tego wydawnictwa. Wybrany katalog startowy to najchętniej kupowane komiksy z oferty Kultury Gniewu. O tym, czy czytelnicy są już gotowi na to, by przyhamować z zapełnianiem swoich półek ciężkimi tomami i mocniej wejść w przestrzeń cyfrową opowiada współwłaściciel wydawnictwa, Szymon Holcman.

– Rynek w ciągu ostatnich lat tak urósł, że nie sposób kupować wszystkiego, choćby dlatego, że półki nie są tak cierpliwe. Internet natomiast jest. eKomiks to szansa, żeby nie rezygnować z czytania większej ilości komiksów, a jednocześnie kupować na papierze wybrane, ulubione rzeczy. Sam widzę, jak w ostatnich latach przechodzę z czytania książek na papierze właśnie na e-booki. I jednym z argumentów za jest mocno ograniczona przestrzeń domowa – mówi Szymon Holcman.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do końca roku w aplikacji Empik Go pojawi się około 100 komiksów. Współpracę z marką do tej pory podjęły: Kultura Gniewu, Wydawnictwo Jaguar, Wydawnictwo W.A.B., Wydawnictwo Granda oraz Centrala.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się