TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

STIGA nowym Sponsorem Technicznym Lecha Poznań

W połowie października producent zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych urządzeń ogrodniczych – marka STIGA – rozpoczął współpracę sponsorską z Lechem Poznań. Umowa między Kolejorzem a jego nowym Sponsorem Technicznym została podpisana na okres dwóch sezonów.
O autorze
1 min czytania 2021-10-21

Podpisanie kontraktu sponsorskiego z Lechem Poznań to niewątpliwie ważne wydarzenie w historii marki STIGA. Kolejorz to duma Wielkopolski – klub o blisko 100-letniej tradycji z wieloma sukcesami na koncie. Obie marki łączy już kilkunastoletnia relacja, która do tej pory była widoczna m.in. we wspólnych działaniach reklamowych i promocyjnych. Bez wątpienia wpływ na przyjazne relacje z klubem ma także fakt, iż siedziba STIGA Polska znajduje się w podpoznańskim Baranowie.

– Sport zawsze był bliski naszemu sercu – chętnie i często decydujemy się na kooperację z przedstawicielami drużyn sportowych. Tym bardziej cieszy nas pogłębiona współpraca z kochanym przez kibiców klubem piłkarskim. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i portfolio urządzeń wspomoże tak wielki, i utytułowany klub z długą tradycją. Lech Poznań, podobnie jak STIGA, zawsze aspiruje do największych sukcesów, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć piłkarską dumę Wielkopolski w tak dużej skali. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty dla obydwu stron – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.

Na mocy podpisanej umowy firma STIGA zyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Technicznego Lecha Poznań. Logo marki będzie widoczne w przestrzeniach Stadionu Poznań, a także w klubowych kanałach komunikacji.

– Marka STIGA powstała w 1934 roku, czyli dwanaście lat po założeniu Lecha Poznań, więc tak jak my, jest marką z długą historią oraz tradycją – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Kolejorza. – Bardzo cieszymy się, że teraz, w tym wyjątkowym dla nas sezonie, jeszcze bardziej zacieśniamy dotychczasową współpracę i wierzymy, że wspólnie napiszemy nową kartę naszej historii – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto zaznaczyć, że współpraca z Kolejorzem, to nie pierwsza styczność STIGA ze światem sportu. Firma już wcześniej włączała się w akcje promocyjne dużych i utytułowanych klubów sportowych. Od 2020 roku marka STIGA współpracuje z wielokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata – Kamilem Stochem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing