Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

STIGA nowym Sponsorem Technicznym Lecha Poznań

W połowie października producent zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych urządzeń ogrodniczych – marka STIGA – rozpoczął współpracę sponsorską z Lechem Poznań. Umowa między Kolejorzem a jego nowym Sponsorem Technicznym została podpisana na okres dwóch sezonów.
O autorze
1 min czytania 2021-10-21

Podpisanie kontraktu sponsorskiego z Lechem Poznań to niewątpliwie ważne wydarzenie w historii marki STIGA. Kolejorz to duma Wielkopolski – klub o blisko 100-letniej tradycji z wieloma sukcesami na koncie. Obie marki łączy już kilkunastoletnia relacja, która do tej pory była widoczna m.in. we wspólnych działaniach reklamowych i promocyjnych. Bez wątpienia wpływ na przyjazne relacje z klubem ma także fakt, iż siedziba STIGA Polska znajduje się w podpoznańskim Baranowie.

– Sport zawsze był bliski naszemu sercu – chętnie i często decydujemy się na kooperację z przedstawicielami drużyn sportowych. Tym bardziej cieszy nas pogłębiona współpraca z kochanym przez kibiców klubem piłkarskim. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i portfolio urządzeń wspomoże tak wielki, i utytułowany klub z długą tradycją. Lech Poznań, podobnie jak STIGA, zawsze aspiruje do największych sukcesów, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć piłkarską dumę Wielkopolski w tak dużej skali. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty dla obydwu stron – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w STIGA Polska.

Na mocy podpisanej umowy firma STIGA zyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Technicznego Lecha Poznań. Logo marki będzie widoczne w przestrzeniach Stadionu Poznań, a także w klubowych kanałach komunikacji.

– Marka STIGA powstała w 1934 roku, czyli dwanaście lat po założeniu Lecha Poznań, więc tak jak my, jest marką z długą historią oraz tradycją – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Kolejorza. – Bardzo cieszymy się, że teraz, w tym wyjątkowym dla nas sezonie, jeszcze bardziej zacieśniamy dotychczasową współpracę i wierzymy, że wspólnie napiszemy nową kartę naszej historii – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto zaznaczyć, że współpraca z Kolejorzem, to nie pierwsza styczność STIGA ze światem sportu. Firma już wcześniej włączała się w akcje promocyjne dużych i utytułowanych klubów sportowych. Od 2020 roku marka STIGA współpracuje z wielokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata – Kamilem Stochem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing