Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Group One i GfK rozpoczynają ranking najlepszych marek na rynku – „Best Brands”

O autorze
2 min czytania 2021-10-22

Group One we współpracy z GfK startuje na polskim rynku z międzynarodową nagrodą „Best Brands Awards”, przyznawaną najsilniejszym markom na danym rynku oraz tym, którzy stoją za ich sukcesem. Ranking obecny m.in. w Niemczech, Włoszech, Francji czy Rosji, wyróżnia unikalna metodologia badania łącząca sukces rynkowy marki oraz siłę jej relacji z konsumentem. Partnerem merytorycznym jest największa niezależna grupa komunikacyjna w Europie – Serviceplan Group.

Best Brands Awards to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK, globalnego lidera w dziedzinie analityki danych. Nazywana powszechnie „Oscarami marketingu” od lat cieszy się wysokim uznaniem i zaufaniem branży oraz silnych partnerów mediowych na liczących się rynkach europejskich, jak również w Rosji i w Chinach.

Ranking Best Brands został zainicjowany ponad 18 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w celu promowania najlepiej zarządzanych marek na rynku niemieckim oraz wyróżnieniu tych, którzy stoją za ich sukcesem. W tym roku do tej grupy dołącza Polska i Wielka Brytania.

– Ranking Best Brands sukcesywnie rozwija się na świecie od wielu lat, dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że już czas na polską edycję. Mamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu silnych marek i wdrażaniu pozytywnej zmiany w biznesie, dlatego Group One wprowadza tę niezależną międzynarodową nagrodę w obszarze marketingu do Polski razem z Serviceplan Group i GfK. W odróżnieniu od innych tego typu rankingów, tu decydujący głos mają konsumenci a unikalna metodologa badania będzie źródłem cennych informacji o sile i kondycji marek na naszym rynku – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

To nie przypadek, że za Best Brands stoją silni gracze na rynku marketingowym jak Serviceplan Group oraz Group One. Budowanie marki w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości wymaga dużej uważności i obserwacji rynku, innowacyjnego podejścia oraz zintegrowania wszystkich działań, które składają się na jej przewagę konkurencyjną i sukces komunikacyjny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W Serviceplan Group podzielamy wizję budowania najlepszych marek. Ale chcemy nie tylko pomagać tworzyć te, a także rozumieć sposoby na sukces tych, którzy go odnoszą. Dlatego w 2004 roku rozpoczęliśmy projekt Best Brands Awards and Colleges. Najbardziej fascynuje mnie to, że w czasach kryzysu najwięcej można się nauczyć od odnoszących sukcesy marek. To właśnie sprawia, że Best Brands jest szczególnie ważny teraz, gdy wciąż mamy do czynienia z konsekwencjami kryzysu COVID. Jestem bardzo dumny, że w marcu 2022 roku w Warszawie odbędzie się pierwsza polska gala Best Brands i poznam najsilniejsze polskie marki – mówi Florian Haller, CEO Serviceplan Group.

Marki nominowane do nagrody Best Brands Awards wyłaniane są w kompleksowym badaniu, przeprowadzonym przez niezależny instytut badań konsumenckich GfK na podstawie dwóch kluczowych wskaźników: rzeczywistego sukcesu rynkowego „Share of Wallet” oraz „Share of Soul”, który reprezentuje stopień atrakcyjności marki dla konsumentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Obecnie żaden inny ranking nie bierze pod uwagę obu tych aspektów siły marki. Badanie w Polsce obejmie aż 33 kategorie produktowe GfK, około 260 marek oraz 5 000 respondentów. Co więcej do pomiaru siły marki będziemy wykorzystywać najnowsze rozwiązanie GfK – Brand Architect, dzięki któremu po raz pierwszy w historii możemy zrobić to z tak olbrzymią dokładnością i wiarygodnością – podkreśla Barbara Lewicka, senior director marketing & consumer intelligence GfK Polonia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

O tytuł Best Brand marki będą walczyć w pięciu kategoriach: Best Overall Brand, Best Customer Centricity Brand, Best Sustainable Brand, Best Polish Brand i Best Omnichannel Brand. Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród 260 potencjalnych kandydatów, z których najsilniejsi zostaną nominowane do „Top 10” w każdej kategorii.

– To właśnie oddanie głosu polskim konsumentom, którzy będą decydować o finalnych wynikach osiągniętych przez nominowane do nagrody marki sprawia, że ranking Best Brands jest wiarygodnym narzędziem, który odzwierciedla jej rzeczywisty sukces i pozwala w pełni zobaczyć siłę marki – dodaje Izabela Wic, dyrektor zarządzająca GfK Polonia.

Uroczysta gala wręczania nagród odbędzie się 10 marca 2022 r. w Warszawie.