Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT

Value Media we współpracy z Salestube (Group One), wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT. To kolejna polska marka, obok Eobuwie, Modivo oraz Dawtony, która w tym roku dołączyła do grona klientów agencji.

– Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była  ekspertyza i doświadczenie w obszarze  obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych.  Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy – mówi Michał Chyczewski, V-ce Prezes Komfort.

Współpraca o trzyletniej współpracy marek ruszy od listopada br.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij