Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sport, szyk i seksapil w kolekcji Quazi na sezon jesień-zima 2021

Współczesne fashionistki wcale nie muszą dochować wierności jednemu trendowi. W tym sezonie dzięki kolekcji Quazi testują wszystkie – od zmysłowego przepychu lat 80. po buntowniczy grunge.
O autorze
1 min czytania 2021-10-25

Choć w tym sezonie projektanci najchętniej powracają do mody przełomu wieków, chętnie mieszają trendy Y2K z motywami z wcześniejszych epok. Dlatego w kolekcjach butów grunge’owym traperom towarzyszą mokasyny z frędzlami à la dzieci kwiaty, a wśród torebek szlachetne półksiężyce występują obok kuferków XS na łańcuszku, których nie powstydziłaby się Carrie Bradshaw.

Akcesoria Quazi przeznaczone dla przebojowej tropicielki trendów gwarantują stworzenie modnego looku. Zamiłowanie do streetwearu pozwolą wyrazić sneakersy do kostek, do klasyki nawiązują monochromatyczne buty na słupku, a na imprezę do zmysłowych sukienek sprawdzą się botki na szpilce z biżuteryjnymi zdobieniami albo lakierowane z delikatnym marszczeniem z przodu.

Z torebek warto zainwestować w te ekstremalne – albo jak najmniejsze, albo jak największe. W rozmiarze XL występują shopperki: przeplatane o prostokątnym kształcie, marszczone na okrągłej rączce albo trapezowe o patchworkowej fakturze. Zasada „im mniejsze, tym lepsze” obowiązuje natomiast przy wyborze kuferka na łańcuszku. Można nosić je po kilka naraz albo w duecie z dużą torbą.

Kolekcja Quazi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelka: Hanna / Elite Models
Stylizacja: Karla Gruszecka
Makijaż: Aneta Kostrzewa
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Grzesiek Polański
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

Słuchaj podcastu NowyMarketing