Blisko 200 nowych osób w Group One Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blisko 200 nowych osób w Group One Media

Od początku 2021 roku do Group One Media (Grow Now, Mediaplus, Labcon, RL Media, Salestube, Technest, Value Media) dołączyło 181 osób. To rekord w historii grupy i konsekwencja rozwoju zarówno pod kątem budowy nowych kompetencji, jak i liczby nowych klientów.

Największy przyrost możemy zaobserwować w przypadku agencji martech & e-commerce SalesTube (55 osób), hubu content-rollout TechNest (47 osób) oraz agencji mediowej Value Media (40 osób).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Na rynku usług, na którym działamy, największą wartością są ludzie rozwijający naszą firmę. To z myślą o nich staramy się tworzyć najlepsze miejsce do pracy. Nasze wyniki pokazują, że mimo coraz bardziej wymagającego rynku, wciąż nam się to udaje. Przyciągamy talenty już nie tylko z branży mediowej, ale też consultingowej czy technologicznej, która jest znana jako najbardziej konkurencyjna na świecie – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Od pewnego czasu Group One Media otwiera się też na najmłodszą grupę zawodową – Generację Z. Z początkiem września grupa zakończyła pilotażową edycję programu rozwojowy dla studentów ostatnich lat One School. Jego celem było dzielenie się wiedzą z osobami debiutującymi na rynku pracy i promocja spółek w środowisku akademickim. Program został przyjęty przez uczestników z dużym entuzjazmem – 100% ankietowanych wyraziło chęć podjęcia pracy w Group One.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij