Ogólnopolskie 18. badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Ogólnopolskie 18. badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło

SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego koszyka? Co wiedzą na temat spamu?

Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski i jest skierowana przede wszystkim do userów poczty e-mail od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.

W myśl idei klientocentryczności, badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.

– Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie - po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych - komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.

Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

  • Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy
  • Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij