Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogólnopolskie 18. badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło

SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego koszyka? Co wiedzą na temat spamu?
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski i jest skierowana przede wszystkim do userów poczty e-mail od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.

Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.

W myśl idei klientocentryczności, badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.

– Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie – po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych – komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy
  • Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.