Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza loteria marki Kucharek

Firma Prymat sp. z o.o. rusza z ogólnopolską loterią marki Kucharek pod hasłem „Kucharek wygraj rodzinne auto!”.
O autorze
0 min czytania 2021-11-02

W loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jeden, dowolny produkt marki Kucharek i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie loteria.kucharek.pl. W loterii codziennie do wygrania jest nagroda pieniężna w wysokości 500 zł. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Toyota RAV4. Regulamin loterii dostępny jest na stronie loteria.kucharek.pl. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 17 kwietnia 2022 r. 

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w punktach sprzedaży (materiały POS: listwy cenowe, wobblery, cenówki) oraz w Internecie, m.in. strona WWW, Facebook, Instagram. Za kreację odpowiada dział marketingu Prymat.

Za organizację i obsługę konkursu jest odpowiedzialna Agencja First Line Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj