Purella Superfoods nawiązuje współpracę z NutriBullet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Purella Superfoods nawiązuje współpracę z NutriBullet

Nutribullet (De’Longhi Group) wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada.

Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja - szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.   

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Celem współpracy NutriBullet oraz Purella Superfoods jest chęć pokazania, że zdrowe odżywianie może być łatwe, szybkie i przyjemne. Wierzymy, że ma ono moc, aby zmienić nasze życie. Nasze produkty są komplementarne. Purella Superfoods oferuje superfoody, które są elementem zdrowej diety i wzbogacają każdy posiłek, a NutriBullet, dzięki rewolucyjnej metodzie ekstrakcji, potrafi wyodrębnić z produktów kluczowe składniki odżywcze – mówi Jakub Czostkiewicz, NutriBullet brand manager CEE.

Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również  wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.

– Współpraca z marką NutriBullet to element długofalowej strategii Purella Superfoods na crossbrandingowe współprace produktowe i komunikacyjne z wybranymi partnerami, których podejście i wartości są spójne z naszą misją. Polacy poszukują sposobów na to, jak w zabieganym świecie zdrowo się odżywiać. Chcemy pomóc im zadbać o ich zdrowie i pokazać, że dzięki zestawom NutriBullet połączonym z superfoodami Purella, przygotowanie pełnowartościowego posiłku w formie koktajlu, jest niezwykle proste i szybkie – mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu oraz R&D Purella Superfoods.

Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij