Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Różne wcielenia Roberta Kubicy w reklamie ORLEN Paczki

Różne wcielenia Roberta Kubicy w reklamie ORLEN Paczki
W reklamie koncernu PKN ORLEN Robert Kubica „dwoi się i troi”, prezentując nową usługę logistyczną – ORLEN Paczkę. W spocie widzimy kierowcę w różnych, zaskakujących charakteryzacjach.
O autorze
1 min czytania 2021-11-09

O tym, że usługa ORLEN Paczka daje konsumentom wiele możliwości, opowiada najnowsza reklama koncernu. W spocie widzimy Roberta Kubicę, któremu podczas podróży samochodem towarzyszą różne postaci odgrywane przez… samego Roberta Kubicę. W reklamie pojawia się kierowca ucharakteryzowany na mężczyznę w młodzieżowej stylizacji, a w kolejnych scenach widzimy postać z długimi włosami czy też klienta ze sporym zarostem.  

Rozmaite charakteryzacje, które widzimy w reklamie, oddają różnorodność konsumentów, którzy mogą wybrać dla siebie sposób odbioru przesyłki. Paczki można odtąd odbierać do trzech dni nie tylko na stacjach paliw, ale także w punktach odbioru, kioskach RUCH-u oraz w nowych automatach ORLEN.

Koncern już od kilku lat współpracuje z kierowcą rajdowym i wyścigowym. Dotąd Robert Kubica pojawił się w kampanii wizerunkowej PKN ORLEN, która pokazuje bohatera w trakcie wyścigu Formuły 1 oraz jako klienta stacji ORLEN. W tym roku kierowca dołączył po raz trzeci do kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca, w której wraz z młodszymi pomocnikami i innymi sportowcami promuje odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. 

PS
W tym roku Robert Kubica został także ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2
W kampanii OLX Praca aktor Tomasz Oświeciński wcielił się w różne postaci, aby z przymrużeniem oka udowodnić, że portal jest dobrym miejscem na znalezienie pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing