O tym, że usługa ORLEN Paczka daje konsumentom wiele możliwości, opowiada najnowsza reklama koncernu. W spocie widzimy Roberta Kubicę, któremu podczas podróży samochodem towarzyszą różne postaci odgrywane przez… samego Roberta Kubicę. W reklamie pojawia się kierowca ucharakteryzowany na mężczyznę w młodzieżowej stylizacji, a w kolejnych scenach widzimy postać z długimi włosami czy też klienta ze sporym zarostem.
Rozmaite charakteryzacje, które widzimy w reklamie, oddają różnorodność konsumentów, którzy mogą wybrać dla siebie sposób odbioru przesyłki. Paczki można odtąd odbierać do trzech dni nie tylko na stacjach paliw, ale także w punktach odbioru, kioskach RUCH-u oraz w nowych automatach ORLEN.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncern już od kilku lat współpracuje z kierowcą rajdowym i wyścigowym. Dotąd Robert Kubica pojawił się w kampanii wizerunkowej PKN ORLEN, która pokazuje bohatera w trakcie wyścigu Formuły 1 oraz jako klienta stacji ORLEN. W tym roku kierowca dołączył po raz trzeci do kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca, w której wraz z młodszymi pomocnikami i innymi sportowcami promuje odpowiedzialną i bezpieczną jazdę.
PS
W tym roku Robert Kubica został także ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce.
PS 2 #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kampanii OLX Praca aktor Tomasz Oświeciński wcielił się w różne postaci, aby z przymrużeniem oka udowodnić, że portal jest dobrym miejscem na znalezienie pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing