Dfusion przechodzi rebranding

O autorze
2 min czytania 2021-11-10

Od dekady dfusion communication w swojej identyfikacji wizualnej wykorzystywało fiolet. To już przeszłość. Tej jesieni agencja przeszła rebranding – pojawiło się nowe logo oraz strona www. Całość dopełnia nowa oferta firmy. Powstało studio nagrań i szkoleń medialnych dla klientów i partnerów agencji oraz wzmocniono dział analiz dfusion insights. Wszystko po to, by jeszcze lepiej odpowiadać na wyzwania komunikacji w cyfrowych czasach.

Nowe usługi w ofercie są dopełnieniem strategii firmy, zakładającej kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od pomysłu, przez współpracę z mediami i influencerami, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.

– Naszym celem było stworzenie oferty według założenia „one stop shop”, gdzie wszystkie usługi i produkty klient zamawia w jednym miejscu. Obecnie firmy nie tylko szukają agencji potrafiących realizować działania Public Relations czy obsługiwać kanały social media. Chcą strategii opartej na danych, świetnych pomysłów i elastycznego doboru narzędzi – mówi Kamil Kozłowski, członek zarządu dfusion communication.

Widać to także na przykładzie powstałego w 2018 r. działu dfusion digital. Dziś jego przychody stanowią ponad 20% całej spółki, na które składają się projekty dla takich klientów jak Cisco, Xbox czy Techdata.

Nowe media center i dział analiz

Od września agencja działa w nowym, większym biurze na Starych Bielanach. Tutaj też znajduje się media center hub – przestrzeń do produkcji video, tworzenia treści, streamingów oraz szkoleń medialnych. Ma ono usprawnić realizację cyfrowych produkcji dla klientów agencji, skracając do minimum czas potrzebny na ich przygotowanie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz z dokonującym się w komunikacji zwrotem w stronę data driven PR, agencja rozwija także wewnętrzny zespół analiz. W tym celu wzmocniono kompetencje działu dfusion insights, który od ponad dwóch lat dostarcza klientom agencji i pozostałym odbiorcom pogłębione analizy dotyczące trendów, sytuacji w różnych sektorach rynku, działań konkurencji i oczekiwań społecznych.

– Dfusion powstało w cyfrowych czasach i to właśnie digital spotęgował siłę komunikacji. PR nauczył nas, jak tworzyć historie, które przykuwają uwagę. Dzięki cyfrowym narzędziom ubieramy je w atrakcyjną formę. Digital pozwolił zwiększyć zasięgi i zindywidualizować przekaz. Zmiana logotypu to jedynie symbol, ale wyraźnie pokazujemy, że ewolucja podejścia dotyka również nas. Chcemy uchwycić zmiany, które zachodzą w otoczeniu i doradzać naszym klientom w wyborze najskuteczniejszych rozwiązań wzmacniających ich wizerunek, zwiększających dotarcie komunikatu i poprawiające wyniki – podsumowuje Łukasz Malczewski, prezes zarządu firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa wizualizacja

Wraz z rozbudową oferty dfusion communication zmieniło także wizualizację. Stare kolory zastąpił granatowy i limonkowy, a asterysk, czyli popularna „gwiazdka”, ustąpiła miejsca wykładnikowi potęgowania zapisanemu jako „x”. Zmiany te pociągnęły za sobą odświeżenie całej dotychczasowej identyfikacji wizualnej firmy oraz nowej strony www.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się