Kompania Piwowarska przedłuża umowę z Zenith

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kompania Piwowarska przedłuża umowę z Zenith

Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.

Zenith odpowiada od 2016 roku za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digtalowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Rozumienie filozofii naszych marek oraz wyzwań, przed którymi stoimy jako kategoria, szczególnie w wymiarze zmian na rynku mediów, były kluczowe w doborze właściwego partnera. Nasza dotychczasowa współpraca przyczyniła się do bardzo dobrych wyników naszych aktywacji. Stąd biorąc pod uwagę wszystkie aspekty decyzja o przedłużeniu współpracy jest dość naturalna – mówi Anna Bielecka-Bochenko, integrated communication manager w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska i Zenith mają na swoim koncie kampanie nagradzane w konkursach branżowych m.in. „Przejdźmy na TY od zera” dla piwa Tyskie 0,0%, które otrzymało niedawno srebrne Effie 2021, a także złoto za kampanię „Przejdźmy na TY” także dla piwa Tyskie na Effie 2020.

Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications & business director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij