Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

E-commerce 2021/2022. W jakim kierunku rozwija się handel w sieci? [pobierz darmowy ebook]

E-commerce 2021/2022. W jakim kierunku rozwija się handel w sieci? [pobierz darmowy ebook]
O autorze
1 min czytania 2021-11-16

Drodzy Czytelnicy,

sektor e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, co owocuje powstawaniem mnóstwa nowych e-sklepów w przeróżnych branżach. Związane jest to mocno ze zmianami nawyków konsumenckich, które w dużym stopniu wymusiła pandemia. Obecnie prowadzenie sprzedaży poprzez e-sklep staje się kluczowym elementem prowadzenia efektywnego biznesu.

Jednak aby e-sklep przynosił jak najlepsze efekty, konieczne jest jego stałe optymalizowanie. Dlatego też stworzyliśmy dla Was e-book „E-commerce 2021/2022. W jakim kierunku rozwija się handel w sieci?”. Dzielimy się w nim najświeższymi wartościowymi treściami i poradami, które pomogą Wam w dalszym rozwoju Waszych e-biznesów.

Przygotowany przez nas e-book zawiera kompleksową wiedzę z zakresu e-commerce – dzięki niemu nie tylko poznacie najnowsze trendy, ale także dowiecie się m.in.:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jak wybrać dostawcę płatności i na co zwracać uwagę;
  • jak tworzyć content przyjazny pozycjonowaniu sklepu internetowego;
  • jak wykorzystać narzędzia martechowe w celu optymalizacji e-sklepu;
  • jak poprawić logistykę;
  • jak prowadzić działania w social mediach;
  • jak wykonać audyt e-sklepu;
  • jak przeprowadzić migrację;
  • dlaczego bycie eko jest tak ważne w przypadku e-commerce’ów;
  • czym jest SXO;
  • jakie są efektywne działania SEO dla e-sklepów

Z publikacji dowiecie się także, jak przygotować się do wejścia ze swoim e-sklepem na rynki zagraniczne, w szczególności BR, UA i USA. Poznacie również historie polskich e-commerce’ów, które osiągnęły sukces, prowadząc sprzedaż w innych krajach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

POBIERZ E-BOOK

Głównymi patronami działów publikacji są:

Rank Architects – firma zajmująca się międzynarodowym consultingiem biznesowym i marketingiem internetowym, w tym analityką danych, projektowaniem i poprawą stron pod względem UX, reklamą płatną (SEM, Facebook), pozycjonowaniem (Google i Yandex), a także mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram oraz YouTube) i reklamą na nich. Zespół Rank Architects pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe i wzrost przychodów, wyprzedzić konkurencję i rozbudować strategię marketingową.

Sales Tube – agencja martech & e-commerce, która zapewnia przewagę konkurencyjną klientów przez integrację kompetencji technologicznych, analitycznych, e‑commerce’owych oraz mediowych w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. SalesTube tworzy specjalizacje w oparciu o ścieżkę zakupową użytkownika i zapewnia mu najlepsze doświadczenia w świecie zakupów online.

Partnerami poszczególnych artykułów są:

  • Shopware
  • Furgonetka
  • Ceneo
  • Ideo Force
  • Macopedia
  • Homebook
  • Totalmoney
  • eService
  • Shoper

Mamy nadzieję, że nasza publikacja dostarczy Wam sporo nowej wiedzy. Zachęcamy do lektury!

Redakcja NowegoMarketingu