Dilmah zachęca do spędzenia roku "W rytmie natury"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dilmah zachęca do spędzenia roku

W sieci pojawił się właśnie nowy klip zespołu Mikromusic "Lato 1996", będacy pierwszą odsłoną kampanii Dilmah pod hasłem "W rytmie natury" Za całość działań odpowiada agencja albo/albo

Nowa kampania Dilmah zakłada realizację wideoklipów do kolejnych premierowych piosenek polskich artystów. Poszczególne single inspirowane są porami roku, zgodnie z claimem marki: “W rytmie natury”. Każda z piosenek zostanie skomponowana i wykonana przez innego twórcę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Równolegle z realizacją klipu, agencja albo/albo odpowiedzialna za koncept kreacji i jej realizację, przygotowała wraz z Martyną Gallą (VAN DORSEN TALENTS) sesję zdjęciową Natalii Grosiak, wokalistki Mikromusic (fot.). Za scenariusz i reżyserię teledysku odpowiadają Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. W wyprodukowanym przez Shootme klipie wystąpili: Olga Frycz, Filip Więcek, Kivi Gali i Igor Świeczak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij