Dilmah zachęca do spędzenia roku „W rytmie natury”

W sieci pojawił się właśnie nowy klip zespołu Mikromusic "Lato 1996", będacy pierwszą odsłoną kampanii Dilmah pod hasłem "W rytmie natury" Za całość działań odpowiada agencja albo/albo
O autorze
0 min czytania 2014-06-30

Nowa kampania Dilmah zakłada realizację wideoklipów do kolejnych premierowych piosenek polskich artystów. Poszczególne single inspirowane są porami roku, zgodnie z claimem marki: “W rytmie natury”. Każda z piosenek zostanie skomponowana i wykonana przez innego twórcę.

Równolegle z realizacją klipu, agencja albo/albo odpowiedzialna za koncept kreacji i jej realizację, przygotowała wraz z Martyną Gallą (VAN DORSEN TALENTS) sesję zdjęciową Natalii Grosiak, wokalistki Mikromusic (fot.). Za scenariusz i reżyserię teledysku odpowiadają Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. W wyprodukowanym przez Shootme klipie wystąpili: Olga Frycz, Filip Więcek, Kivi Gali i Igor Świeczak.