Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tyski pociąg ponad przedziałami wkrótce wyruszy w Polskę

Tyski pociąg wyjedzie na tory już 4 grudnia. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 31 listopada.
O autorze
1 min czytania 2021-11-23

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz marka Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. W pociągu będą mogli przejść na Ty zwycięzcy konkursu, w którym oprócz nagród pieniężnych do wygrania jest ograniczona liczba biletów.

Akcja cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Efekty widać we wzroście sprzedaży: według danych wewnętrznych KP sprzedaż Tyskiego w dwóch pierwszych tygodniach listopada wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Szczyt zainteresowania promocją przypadnie na weekend mikołajkowy, kiedy to Tyski pociąg wyjedzie w Polskę.

W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki. Tyskie przygotowało na tę okazję specjalny wagon barowy do przejścia na Ty i rozmów w świątecznej atmosferze.

Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production. Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj