Grejpfrutowe orzeźwienie Okocimia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grejpfrutowe orzeźwienie Okocimia

Okocim wprowadza na rynek nowy wariant smakowy piwa Radler - grejpfrut z limonką. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, za której kreację odpowiada agencja Brasil.

Spot promujący nowy wariant smakowy piwa emitowany jest w ogólnopolskich kanałach tematycznych od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i nowość w portfolio marki - Okocim Radler grejpfrut z limonką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Kampanii towarzyszą działania online na profilu marki na Facebooku.

Oba warianty Okocim Radler są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 litra oraz w czteropakach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij