Natalia Żmuda dołącza do agencji Labcon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Natalia Żmuda dołącza do agencji Labcon

Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli social media team leadera dołącza Natalia Żmuda, która będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.

Przed Labconem Natalia pełniła rolę head of social media w agencji McCANN Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów  znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pojawienie się Natalii w zespole Labconu jest wynikiem rozbudowy działu strategii i social mediów, na którego czele stoi head of strategy and social media – Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów. Zespół Social Media Labcon obsługuje klientów agencji w obszarze tworzenia contentu na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.

Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Natalia  wesprze integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij