Przed Labconem Natalia pełniła rolę head of social media w agencji McCANN Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.
Pojawienie się Natalii w zespole Labconu jest wynikiem rozbudowy działu strategii i social mediów, na którego czele stoi head of strategy and social media – Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów. Zespół Social Media Labcon obsługuje klientów agencji w obszarze tworzenia contentu na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Natalia wesprze integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.