W ramach kampanii agencja stworzyła key visual oraz materiały reklamowe, m.in. katalog świąteczny oraz świąteczną wizualizację sklepów, zadbała także o komunikację digitalową.
W 84-stronowym katalogu Klienci znajdą mnóstwo pomysłów na prezenty dla Niej i dla Niego w atrakcyjnych cenach, od produktów do pielęgnacji ciała, twarzy i makijażu, przez szeroki wybór zapachów, po gotowe zestawy. Oferta obowiązuje przez cały miesiąc, do 24 grudnia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To już 7 kampania świąteczna przygotowana dla tego Klienta przez ABC4Brands.