Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dagmara Witek-Kuśmider w jury Gerety Awards 2022

Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland będzie reprezentować Polskę w jury Gerety Awards 2022.
O autorze
1 min czytania 2021-11-30

The Gerety Awards to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego jurorkami i ambasadorkami są wyłącznie kobiety –  najlepsze liderki z branży reklamy i marketingu. Nazwa konkursu pochodzi od nazwiska Frances Gerety, młodej copywriterki, która w 1948 roku stworzyła slogan reklamowy – „A dimond is forever”. W 2022 roku razem z Dagmarą Witek-Kuśmider prace ocenią m.in. Chaka Sobhani, global chief creative officer Leo Burnett Worldwide and chief creative officer Leo Burnett UK and Fallon, Madonna Badger, chief creative officer, Badger & Winters, USA, czy Zara Mirza, head of global marketing, GE, USA.

Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer, kieruje 35-osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health. Jest autorką i współautorką kampanii, które zdobywały liczne nagrody i wyróżnienia na wielu międzynarodowych festiwalach. Ma na swoim koncie statuetki Cannes Lion, Golden Drum, Comprix, Cresta, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły, Golden Arrow oraz Effie. Podczas ostatniej edycji konkursu KTR 2021 razem z zespołem zdobyła prestiżową nagrodę Charity of the Year.

Od 20 lat tworzy komunikację dla największych marek m.in. PG (prowadziła kreatywnie HUB  na Europę), Prudential, BNP Paribas, Nestle, Renault, Sanofi, Maspex, PKP Intercity, Orange, Coca Cola, Kompania Piwowarska, MTV, Netflix, Garnier. Jako absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na paryskim HCE i w SGH doskonale łączy kreatywność z biznesową perspektywą.

Dagmara jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości, dzięki nowym technologiom oraz narzędziom i know-how z biznesu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełny skład jury The Gerety Awards zostanie ogłoszony w styczniu 2022. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: geretyawards.com/#the-juries-anchor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing