Karina Hertel: W niektórych obszarach nie opłaca się już NIE MIEĆ influencera (podcast)

Karina Hertel: W niektórych obszarach nie opłaca się już NIE MIEĆ influencera (podcast)

Karina Hertel to partnerka w BrandLift Customer Advocacy – firmie specjalizującej się w influencer marketingu. Karina wskazuje, jak zmieniał się influencer marketing, dlaczego należy mierzyć tzw. współczynnik wpływu i w których obszarach w szczególności przydają się influencerzy.

Wywiad z Kariną Hertel

Influencer marketing – zwłaszcza w modelu kampanii ongoingowych – ma według Kariny być trendem 2022 r. Hertel w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o tym, jak egzekwować od influencerów to, czego oczekuje marka, czym mierzyć ich efektywność i co najmocniej zmieniło się w influencer marketingu na przestrzeni lat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij