TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Corona zaprasza na własną wyspę z dostępem do piwa i… warsztatów ekologicznych

Corona zaprasza na własną wyspę z dostępem do piwa i… warsztatów ekologicznych
Corona ogłasza loterię, dzięki której można wygrać tygodniowy pobyt na karaibskiej wyspie. Wizyta na Coronie to jednak nie typowe wakacje, a połączenie turystyki z edukacją na temat zrównoważonego rozwoju.
O autorze
1 min czytania 2021-12-02

Rajski krajobraz Corony znajduje się w sercu Morza Karaibskiego, gdzie przybysze znajdą dostęp do dziewiczych wód, egzotycznej roślinności i piaszczystych plaż. Co istotne, marka podejmuje starania, by taki stan krajobrazu pozostał nienaruszony.

– Kiedy ludzie są zakochani w kimś lub czymś, zawsze robią, co w ich mocy, aby to chronić — to nasz cel w przypadku Corona Island – stwierdził Felipe Ambra, wiceprezes marki Corona.

Corona wraz z CharityBuzz otwiera charytatywną aukcję na rzecz organizacji Oceanic Global. Spośród uczestników aukcji zostaną wybrani zwycięzcy, którzy trafią na Karaiby i będą uczestniczyli w atrakcjach, jakie zapewnia wyspa Corona. Co najważniejsze, oprócz rozrywki i relaksacyjnych sesji medytacji, zwycięzcy wezmą udział w zorganizowanych warsztatach na temat zrównoważonego rozwoju i życia bez plastiku oraz sposobów jego zastąpienia odnawialnymi materiałami. Co więcej, na Coronę trafi tylko niewielka liczba odwiedzających jednocześnie, aby pozwolić im na zachowanie dystansu społecznego i nie naruszać w zbyt dużym stopniu krajobrazu wyspy.

Corona nawiązała współpracę z organizacją non-profit Oceanic Global, której celem jest ochrona międzynarodowych zbiorników wodnych. Marka stara się o przyjęcie statusu Blue Verified za wysiłki podjęte na rzecz wyeliminowania jednorazowych tworzyw sztucznych oraz wdrożenia wydajnego systemu gospodarowania wodą i odpadami. Działania podsumowuje jako „przyjęcie odpowiedzialnych praktyk, które działają w harmonii ze światem przyrody”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wyspa Corona nie przypomina niczego, co kiedykolwiek robiliśmy. Jako marka tak głęboko związana z naturą, chcieliśmy oddać hołd i celebrować środowisko naturalne, które dostarcza nasze w 100% naturalne składniki – stwierdził Felipe Ambra, wiceprezes marki Corona.

Loteria marki Corona jest organizowana dla mieszkańców Kanady, Brazylii Argentyny, RPA, Dominikany, Chile, Kolumbii, Ekwadoru, Gwatemali, Paragwaju i Peru. Pierwsze wyjazdy będą odbywać się już wiosną 2022 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Corona od lat podejmuje wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju. Marka zbudowała wielką ścianę z plastiku, aby zwrócić uwagę na coraz większe zanieczyszczanie środowiska, a także zaprezentowała rozwiązanie Fit Pack, czyli opakowania na puszki redukujące ilość zużywanej plastikowej folii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Marka odniosła spore straty z uwagi na szerzącą się dezinformację na temat pandemii. Wiele osób zaczęło powiązywać markę piwa Corona z koronawirusem.