Magdalena Pobikrowska awansuje na stanowisko head of biddable media w SalesTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Pobikrowska awansuje na stanowisko head of biddable media w SalesTube

Magdalena Pobikrowska w nowej roli zajmie się między innymi hubem kompetencyjnym SEM, paid social oraz programmatic buying dla międzynarodowych klientów oraz rozwojem narzędzi wewnętrznych z obszaru martech dla tych kanałów.

Awans Magdaleny Pobikrowskiej na nowoutworzone stanowisko jest konsekwencją powołania wspomnianego multimarketu działającego na kilkudziesięciu rynkach europejskich oraz dotychczasowych sukcesów w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi martech w zarządzanym przez nią zespole. Pobikrowska będzie koordynować pracę trzech teamów: SEM, Paid Social i Programmatic, łącznie 74 ekspertów i ekspertek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kompetencje i zaangażowanie Magdy Pobikrowskiej od początku istnienia SalesTube urzeczywistniają wizję najlepszej agencji martech & e-commerce w regionie. Pracuję z nią od blisko 10 lat, podczas których konsekwentnie podnosi zarówno swoje umiejętności w obszarze narzędzi i technologii, jak i zdolności managerskie. Zespół SEM pod jej skrzydłami rozwinął się do jednego z największych tego typu teamów na rynku CEE. Nie skala jest jednak kluczowa, ale efektywność, za którą doceniają nas największe sklepy ecommerce pracujące z nami w tym obszarze. Jesteśmy dumni, że mogliśmy zaproponować jej objęcie stanowiska adekwatnego do jej doświadczenia i aspiracji – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Z Group One Pobikrowska jest związana od 2012 roku, a od 2016 piastowała stanowisko  head of SEM. Jest certyfikowaną specjalistką z zakresu produktów reklamowych Google i trenerką programu Google AdWords Certified Trainer. Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu Internetowe Rewolucje Google  (szkolenia online), w czasie którego przeszkolono z wiedzy marketingowej ponad 132 tys. osób. Przeprowadziła szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu swojej specjalizacji w tym również serię wykładów w ramach studiów podyplomowych dla studentów Uczelni Łazarskiego. Jest absolwentką programu Leadership Academy realizowanego w Polsce przy współpracy z Center for Leadership.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij