Wywiad z Eweliną Kołodziej-Władzińską
Jak wskazuje Ewelina Kołodziej-Władzińska – e-commerce będzie rósł rok do roku średnio 12% rocznie. Już teraz jest zatrzęsienie wakatów w tym sektorze. Firmy poszukują ekspertów, którzy zajmą się ich handlem internetowym, a także pomogą w zbudowaniu całych, osobnych działów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Choć jeszcze do niedawna działy e-commerce często stanowiły w zasadzie pododdział marketingu, to coraz więcej firm decyduje się na tworzenie własnych zespołów. Z dyrektorami ds. e-commerce na czele. Ta e-commerce’owa rewolucja podyktowana jest jednak w dużej mierze przez pandemię koronawirusa. Czy to oznacza, że po zniesieniu wszelkich obostrzeń, wzrost e-handlu spowolni? Według Kołodziej-Władzińskiej – niekoniecznie.
– Myślę, że nam to nie grozi. Badania pokazują, że rynek e-commerce średnio będzie rósł 12% rok do roku. Poza tym są jeszcze takie branże, które mają przed sobą dużo pracy i pokazują tendencję wzrostową. Np. kategoria dom i ogród, która do tej pory była raczej kojarzona stricte ze sprzedażą stacjonarną – mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska.
Szerzej o zmianach na rynku e-commerce, budowaniu zespołów od e-handlu i połączeniu home office z pracą z danymi klienta Kołodziej-Władzińska opowiada w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing