Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedza Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedza Żywiec

Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził Żywiec, w którym znajduje się konkurencyjny browar. Wjazd Tyskiego do Żywca to gest zapraszający do spotkania na Święta. Na pokładzie pociągu znalazł się świąteczny prezent dla jednego z żywieckich pubów: beczka świeżo uwarzonego piwa.

Święta to magiczny czas, w którym dochodzi do długo wyczekiwanych spotkań. Nawet najwięksi rywale mogą sobie wtedy podać rękę. Marka Tyskie postanowiła zainspirować Polaków pociągiem ponad przedziałami i odwiedziła miasto związane z jednym ze swoich konkurentów. W niedzielne, grudniowe popołudnie na peron w Żywcu wjechał czerwony, podświetlony Tyski pociąg z hasłem: „przejdźmy na TY”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piękny pociąg i świetny pomysł na akcję. Mieszkam w Żywcu ponad 40 lat i czegoś takiego nie widziałem – skomentował jeden z obecnych na dworcu Żywczan. Miły gest. Moglibyście wprowadzić taki pociąg relacji Tychy – Żywiec na stałe do rozkładu – dodał drugi. 

Tą akcją chcieliśmy pójść o krok dalej w inspirowaniu Polaków do przechodzenia na TY i pokazać, że nasza kampania to nie tylko słowa. Nasze doświadczenia są dowodem na to, że idea przechodzenia na TY ponad przedziałami trafia do serc. Świąteczny pociąg Tyskiego jest symbolem tego pozytywnego nastawienia i narzędziem do budowania świątecznej bliskości – mówi Jakub Michalski, junior brand manager z Kompanii Piwowarskiej. 

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. W tym roku marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Przejść na TY w specjalnym wagonie barowym mogli zwycięzcy świątecznego konkursu Tyskiego.

Za pomysł świątecznego pociągu w Żywcu odpowiada agencja Gong, akcję nadzoruje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda odpowiedzialna również za PR i komunikację w social mediach. Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production. Produkcją materiałów wizualnych z trasy pociągu zajął się dom produkcyjny Houdini.

To nie pierwsza niestandardowa akcja marki Tyskie w tym roku. Wcześniej brand namówił Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana do przejścia na TY, opublikował wspólną reklamę w tygodnikach „W Sieci” i w „Newsweeku” oraz zrealizował trzy niestandardowe akcje przed meczami Polaków na tegorocznym Euro.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij