TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej OSHEE Wiedźmin

Współpraca OSHEE i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły” eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W tym celu powstały trzy nowe klipy.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Połączenie świata OSHEE z uniwersum Wiedźmina spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz entuzjastycznym przyjęciem, dzięki skojarzeniu napojów izotonicznych i energetycznych z eliksirami dodającymi pogromcom potworów nadprzyrodzonych mocy.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o połączeniu światów OSHEE i Wiedźmina w dedykowanej serii napojów z wizerunkami bohaterów gier od CD PROJEKT RED. Rynek pokazuje nam, że produkty te cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – szczególnie popularne są energy drinki i napoje izotoniczne z wizerunkiem głównego bohatera – Geralta – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu – znaleźli się na etykietach napojów i batonów energetycznych OSHEE. W ostatnich tygodniach postaci znane z uniwersum Wiedźmina można było spotkać również na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w przestrzeni cyfrowej, na specjalnie przygotowanych klipach. Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. Wiedźmin otwiera w niej jedną ze swych tajemnych mikstur, na krótko przed rozpoczęciem walki z kolejnym potworem. To odniesienie wprost do eliksirów energetycznych OSHEE, wyostrzających zmysły i dodających mocy przed wyzwaniami, z którymi mierzymy się każdego dnia. Podczas treningu, zawodów sportowych, w pracy, czy szkole, w każdym przypadku, skojarzenie z kultową postacią działa motywująco oraz inspirująco.

W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają równie lubiane bohaterki z uniwersum Wiedźmina: księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer. Dzięki nim, eliksiry energetyczne wydają się mieć w sobie jeszcze więcej magii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Mocy nabiera również cała kampania digitalowa, stanowiąca kolejny rozdział współpracy OSHEE i CD PROJEKT RED. Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads. Wszystkie materiały przygotowano wewnętrznie w firmach OSHEE i CD PROJEKT RED. Do produkcji filmów reklamowych wykorzystano fragmenty CGI z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się