W Escoli S.A., jednej z czołowych firm tworzących aplikacje mobilne i webowe w Polsce, Jarek Rybus będzie odpowiedzialny za spójność komunikacji korporacyjnej, produktowej, a także relacje inwestorskie.
Jarek Rybus posiada ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej, był wieloletnim rzecznikiem prasowym Gadu-Gadu S.A., nadzorował od strony komunikacyjnej debiut popularnego komunikatora GG na warszawskiej GPW. Debiut uznany został debiutem roku. Jest także autorem spektakularnej akcji łączenia użytkowników GG z astronautami na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej ISS, za który spółka otrzymała prestiżową nagrodę branży PR – Złotego Spinacza. Doradza firmom w tworzeniu i realizowaniu strategii marketingowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przez ostatnie 8 lat pracował dla czołowej spółki z sektora edukacji – Grupy MAC S.A., organizując m.in. widowiskowe lądowanie robota Photon w polskiej szkole w celu nauki programowania wśród najmłodszych czy odpowiadając za komunikację projektu e-podręczniki. Jarek Rybus jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jego pasją jest tworzenie filmów dokumentalnych, wśród których jest wyprodukowany przez niego dokument „Blogersi” o sile internetu i rosnącej roli social media. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.