STUDI przygotował dla InPost serię 12 filmów „Masz przesyłkę!”

Na YouTube wystartował nowy rozrywkowy kanał „Masz przesyłkę!” z udziałem aktorów oraz gwiazd Internetu, mający na celu promocję usług InPost. Każdy z serii 12 krótkich odcinków będzie emitowany raz w tygodniu na YouTube.
O autorze
1 min czytania 2021-12-17

Nowy kanał to połączenie fabularnego formatu, zabawnej formuły i… obsady pełnej gwiazd Internetu. W rolę użytkowników Paczkomatów wcielili się aktorzy, znani YouTuberzy oraz Influencerzy. Zabawne filmy z Paczkomatem w tle to coś zupełnie nowego, a ich celem jest dotarcie do młodej grupy odbiorców – zarówno do osób, które usługi InPost już dobrze znają, jak i tych, którzy z Paczkomatów lub aplikacji InPost Mobile jeszcze nie korzystali.

– Pracując nad briefem, zastanawialiśmy się, w jaki sposób pokazać widzom usługi InPost, aby przyciągnąć ich uwagę oraz nakłonić, by zostali na kanale na dłużej. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzi się format fabularny oparty o zabawne sytuacje, z którymi każdy z nas spotyka się na co dzień odbierając i nadając paczki. Wierzymy, że lekka, rozrywkowa formuła kanału zostanie doceniona przez naszych użytkowników, a tym samym pokaże młodej grupie docelowej unikalne i nowoczesne produkty InPost i zalety korzystania z Paczkomatów, które znacznie ułatwiają nam życie – powiedział Olek Wandzel, CEO STUDI.

Celem kampanii jest promocja usług InPost, a przy okazji dostarczenie widzom rozrywki. Emisja odcinków raz w tygodniu. Za kreację, produkcję, strategię dystrybucji i promocji odpowiada STUDI.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj