Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Apel IAA Polska, SAR i ZFPR do Prezydenta RP dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej 17 grudnia 2021 r.

Organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej wystosowały do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy apel dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej przez Sejm RP w dniu 17 grudnia 2021 r.
O autorze
1 min czytania 2021-12-20

Szanowny Panie Prezydencie,

organizacje reprezentujące branżę komunikacji marketingowej w Polsce: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Firm Public Relations, apelują do Pana Prezydenta Andrzeja Dudy o zawetowanie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej przez Sejm RP w dniu 17 grudnia 2021 r.

Wejście w życie w/w ustawy oznaczałoby między innymi:

• naruszenie konstytucyjnej gwarancji ochrony praw słusznie nabytych i interesów w toku, m. in. zmianę warunków koncesji już wydanych,
• wejście w kolizję z traktatami europejskimi, których Polska jest sygnatariuszem oraz naruszenie zapisów zawartych w traktacie o stosunkach handlowych i gospodarczych między Polską a USA – naszym głównym sojusznikiem,
• a przede wszystkim zamach na wolność mediów, które są gwarancją demokracji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lista negatywnych konsekwencji wejścia w życie tej ustawy jest znacznie dłuższa. Nowelizacja na pewno uderzy też w rynek komunikacji marketingowej reprezentowany przez nasze organizacje. Dziś jednak najważniejsza jest obrona demokracji, wolności słowa i wiarygodności biznesowej Polski.

Dlatego apelujemy do Pana Prezydenta o działanie zgodne z wcześniej składanymi deklaracjami i skorzystanie z prawa weta wobec tej szkodliwej ustawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sygnatariusze apelu: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się