LEGO tworzy tort z okazji 200. urodzin Louisa Vuittona

LEGO tworzy tort z okazji 200. urodzin Louisa Vuittona
W tym roku Louis Vuitton, założyciel francuskiego domu mody, skończyłby 200 lat. Z tej okazji marka LEGO stworzyła wyjątkowy tort składający się z 31 700 klocków z podobizną Vuittona.
O autorze
1 min czytania 2021-12-20

Luksusowa marka poprosiła LEGO o zbudowanie „majestatycznego urodzinowego tortu” na cześć swojego założyciela. Wyjątkowe „ciasto” powstało z pomocą grupy dzieci korzystających z zestawów LEGO DOTS. W ten sposób marka postanowiła celebrować kreatywność, wyobraźnię i „kolorowy świat młodych umysłów”.

W centralnej części tortu znajduje się imię i podobizna założyciela marki Louis Vuitton, a całość została ozdobiona przez dzieci małymi, kolorowymi kwiatkami LEGO. Na torcie nie zabrakło oczywiście urodzinowych świeczek wokół cyferek tworzących jubileuszową dwusetkę. Aby „zastąpić zwykłe pudełko na ciasto”, całość została dopełniona klasycznym brązowym kuferkiem z logo Louis Vuitton.

Tort to nie tylko sposób na uczczenie pamięci Louisa Vuittona, ale także niespodzianka dla fanów LEGO. Konstrukcja składa się z blisko 32 tys. klocków w szerokiej gamie kolorów, a każdy z jej elementów można rozebrać na części. U podstawy tortu zostały umieszczone specjalne szufladki, w których można przechowywać poszczególne elementy ciasta po jego rozebraniu.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku francuski dom mody postawił na celebrowanie 200. urodzin swojego założyciela w social mediach, chętnie opatrując posty hashagiem #LOUIS200. Jednym ze sposobów na uczczenie Vouittona jest także promocja jubileuszowej powieści „Louis Vuitton, L’Audacieux”. Dzieło pisarki Caroline Bongrand szczegółowo opisuje historię Vuittona, jego podróż do Paryża i drogę do spełniania marzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Louis Vuitton kolekcję na wiosnę/lato 2021 zaprezentował w nieco psychodelicznym spocie zawierającym elementy animacji.

PS 2
LEGO w kampanii świątecznej pokazuje, jak zabawa klockami pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.

PS 3
Po sukcesie kampanii Adults Welcome firma LEGO wraca z nową odsłoną promocji klocków dedykowanych dorosłym. Marka postawiła także na reklamę produktów w… Telegazecie, żeby trafić wyłącznie do dorosłego grona odbiorców.