– Celem kampanii LEGO „Adults welcome” jest pokazanie szerokiego portfolio produktów – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.
W komunikacji LEGO opowiada o tym, że układanie klocków pomaga odstresować się i odnaleźć wewnętrzny spokój. W zabieganej codzienności zestawy LEGO dla dorosłych oferują pełne skupienia zajęcie, które angażuje ręce i umysł. To jeden ze sposobów na kreatywny relaks oraz szansa na niezapomniane wrażenia. Klocki LEGO dedykowane osobom dorosłym to nie tylko odzwierciedlenie ich pasji jak motoryzacja, podróże czy filmy, ale także wspaniałe ozdoby wnętrza, jak choćby Drzewko bonsai, Bukiet Kwiatów czy obrazy z serii LEGO Art.
Zobacz również
W kampanii poza standardowym wsparciem w TV oraz w digitalu, emitowany jest także interaktywny „prezentownik”, w którym pokazano szersze portfolio produktów.
Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Initiative, a za produkcję – wewnętrzna agencja LEGO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing