Lego z ofertą dla dorosłych debiutuje w telewizji

Po ubiegłorocznym sukcesie kampanii Adults Welcome firma LEGO wraca z nową odsłoną promocji klocków dedykowanych dorosłym. Tym razem marketer zdecydował się na szerszą komunikację, obejmującą nie tylko media digitalowe, ale również telewizję.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

– Celem kampanii LEGO „Adults welcome” jest pokazanie szerokiego portfolio produktów – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.

W komunikacji LEGO opowiada o tym, że układanie klocków pomaga odstresować się i odnaleźć wewnętrzny spokój. W zabieganej codzienności zestawy LEGO dla dorosłych oferują pełne skupienia zajęcie, które angażuje ręce i umysł. To jeden ze sposobów na kreatywny relaks oraz szansa na niezapomniane wrażenia. Klocki LEGO dedykowane osobom dorosłym to nie tylko odzwierciedlenie ich pasji jak motoryzacja, podróże czy filmy, ale także wspaniałe ozdoby wnętrza, jak choćby Drzewko bonsai, Bukiet Kwiatów czy obrazy z serii LEGO Art.

W kampanii poza standardowym wsparciem w TV oraz w digitalu, emitowany jest także interaktywny „prezentownik”, w którym pokazano szersze portfolio produktów.

Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Initiative, a za produkcję – wewnętrzna agencja LEGO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing