TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mindshare zmienia identyfikację wizualną i stawia na Good Growth

Mindshare dostosowuje identyfikację marki do nowego kierunku rozwoju. Zmiana to część strategii określonej w 2021 r., opartej o Zrównoważony Wzrost (Good Growth) poprzez rozwój marketingu doświadczeń i odpowiedzialnego użycia mediów.
O autorze
1 min czytania 2021-12-21
Czas na doprecyzowanie przekazu naszej nazwy nigdy nie był bardziej wyrazisty – nowe sposoby współpracy, nowe oczekiwania konsumentów, nowe możliwości architektury różnych rozwiązań. Odświeżenie identyfikacji marki Mindshare dostosowuje ją do strategicznego kierunku, który zakomunikowaliśmy na początku tego roku i jest kolejnym krokiem w naszej własnej transformacji biznesowej. Nasze zintegrowane, zorientowane na partnerstwo z klientami podejście do dostarczania usług mediowych w erze transformacji wymaga bardziej elastycznej tożsamości – komentuje Adam Gerhart, Global CEO Mindshare.

Nowe logo Mindshare ma na celu integrowanie i łączenie klientów, ludzi i treści poprzez zastosowanie zabiegu rozdzielenia słów „Mind” i „Share” oraz wykorzystania ich jako klamry obejmującej prezentowany content. Elementy odświeżonej identyfikacji mogą występować w różnych kolorach, co zapewnia firmie większą elastyczność i umożliwia utożsamianie się z klientami, innymi osobami i prezentowanymi treściami w autentyczny sposób. W nowej identyfikacji marki nie pojawia się symbol wiatraków występujący w dotychczasowym logo, wprowadzonym w 2008 roku.

Nowa identyfikacja wizualna idealnie odzwierciedla zmiany, które zaszły w Mindshare w ostatnich latach również na rynku polskim. Jestem przekonany, że odświeżony branding zostanie pozytywnie odebrany wśród naszych klientów, partnerów, a także przez cały #TeamMindshare. Za tym brandingiem podąża strategia „Good Growth”, która wyznacza nowe trendy w obszarze naszej działalności mediowej, wychodząc poza schemat dotychczasowych standardów branżowych. Wierzę, że będzie odpowiedzą, która zainspiruje, zintegruje i wyznaczy zupełnie nowy kierunek i jakość rozwoju dla wszystkich marek, z którymi współpracujemy w tej nowej rzeczywistości – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stworzony na potrzeby rebrandingu film prezentuje liczne nowe elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki oraz podkreśla hasło przewodnie przyświecające Mindshare – agencja jest siłą napędową „Good Growth” klientów w dobie zmian.

Nad rebrandingiem Mindshare pracowała agencja projektowa NB Studio. Projektem wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej w firmie kierował Greg Brooks, Mindshare’s Global Chief Marketing and Culture Officer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy branding zostanie wdrożony w całej globalnej sieci Mindshare obejmującej 116 biur w 86 krajach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się