Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF

Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.

Od września 2021 r. Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty. Do podstawowych zadań nowej PR director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca z OTCF to dla mnie wspaniałe wyzwanie, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Wiem, co jest dla mnie ważne, czego szukam i z kim jest mi po drodze. W OTCF dołączyłam do zespołu pasjonatów kochających sport tak, jak ja, ambitnych i profesjonalnych. Projekty, które już realizujemy oraz te, które jeszcze są w planach są dla mnie bardzo ekscytujące – komentuje swoją nową rolę Chalimoniuk.

Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując z sukcesami projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektora komunikacji i PR sklepów JYSK, a także dyrektora komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów S.A.

Wcześniej Aleksandra Chalimoniuk przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN, gdzie tworzyła cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN, a także współtworzyła program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała też reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.

W czasie pandemii stworzyła cykl „Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, przy którego tworzeniu współpracuje z Sekielski Brohters Studio – podczas wywiadów publikowanych na kanale YouTube i jako podcasty rozmawia z zaproszonymi gośćmi m.in. o radzeniu sobie z kryzysami, przezwyciężaniu trudności i wellbeingu, o codzienności, pracy i dbaniu o zdrowie w erze długowieczności, a także roli nowych technologii w tym aspekcie.

Chalimoniuk jest laureatką licznych nagród i wyróżnień, m.in. Kryształowego Pióra – drugiej nagrody w konkursie „Depresja – przełamać tabu” za reportaż „Depresja u dzieci” i wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej. Otrzymała także główną nagrodę „Out of the box” w konkursie „Siła Przyciągania” Pulsu Biznesu, nagrodę główną w kategorii Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne w konkursie EB Stars – obie za #JYSKvlog w 2019 r. Chalimoniuk ma na koncie także nagrody w konkursie EB Kreator – drugie miejsce dla najlepszej kampanii social media za #JYSKvlog oraz wyróżnienie za zakładkę „Kariera” na stronie Sokołów S.A w 2017 r. W 2016 r. znalazła się w czołowej 10 w finale konkursu „Sukces Pisany Szminką" w kategorii Sukces w Korporacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij