Nigdy nie jeżdżę po alkoholu! – podsumowanie dwóch edycji akcji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nigdy nie jeżdżę po alkoholu! – podsumowanie dwóch edycji akcji

Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

W ostatnich dwóch latach, Kompania Piwowarska w swoich social mediach przeprowadziła akcję edukacyjną, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców:

  • 2020 rok: zasięg: 2 841 682, zaangażowanie: 954 931
  • 2021 rok: zasięg: 3 643 826, zaangażowanie: 1 438 178

Zobacz nasze case study:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij