Aleksandra Miś i Elżbieta Ziemkiewicz nowymi account directorami w agencji UM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aleksandra Miś i Elżbieta Ziemkiewicz nowymi account directorami w agencji UM

Na początku tego roku na nowe stanowiska awansowały Elżbieta Ziemkiewicz i Aleksandra Miś. Obie objęły funkcje account directorów w agencji mediowej UM (grupa Mediabrands).

Ela Ziemkiewicz jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem obsługującym Johnson & Johnson (HUB CEE), natomiast Aleksandra Miś kieruje teamem pracującym dla takich klientów jak m.in.: Mattel, ETi, Honda i Spotify. Obie awansowały ze stanowisk communication manager i raportują bezpośrednio do Michała Jasińskiego, managing directora domu mediowego UM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ela Ziemkiewicz w mediach pracuje od ponad 8 lat. Z agencją UM związana jest od 2 lat. Swoją karierę zawodową zaczęła od pracy w Wavemakerze, w teamie obsługującym firmę Henkel Polska, a następniew zespole Nestle Polska. Przeszła ścieżkę od media assistant do digital managera.

Ola Miś ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do UM-u dołączyła 2 lata temu. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w specjalistycznej komórce performance’owej w GroupM, a następnie w Zenith (Publicis Media), gdzie przez niemal 4 lata pełniła funkcję media managera. Pracowała dla takich klientów jak: Play, Nestle, Danone, J&J, Electrolux, Volkswagen Group, P&G, LVMH.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij